    From: cigi <c...@t...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Mały sklep na wsi - same problemy
    Date: Wed, 20 Oct 2004 16:41:15 +0200

    Tomek napisał(a):

    > Witam!
    > Siostra, nie majšca dostępu do Internetu :))) otworzyła mały sklepik
    > spożywczo- przemysłowy w niewielkiej wsi. Siła nabywcza tej wsi to średnio
    > 20 tys zł miesięcznie. To jest drugi sklep we wsi (pierwszy jest GS-owski) i
    > siostra spodziewa się utargów miesięcznych od. 12 do 15 tys zł (bo ma taniej
    > i robi promocje).
    > Sš wśród klientów ludzie nieżyczliwi :((( więc sklep musi działać zgodnie z
    > przepisami (może bez przesady ale podstawowe przepisy muszš być zachowane).
> [...]

    widziałem jakiś czas temu wpisy (przejrzyj poprzednie posty), że będšcy
    ubezpieczeni w KRUSie, prowadzšcy DG i rozliczajšcy się na zasadach
    ogólnych KPiR zostali z niego siłš wyrzuceni do ZUSu, więc Twoja siostra
    i tak by z KRUSu musiała zrezygnować (przez KPiR).
    podobno jedyna rada to przejście od nowego roku na ryczałt.
    a czy to się opłaci, nie wiem sami musicie policzyć.
    --
    pozdrowionka
    cigi