    From: "regent..." <r...@o...pl_TOTEZ>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Mały sklep na wsi - same problemy
    Date: Sun, 24 Oct 2004 18:28:09 +0200

    Użytkownik "zasadka" <t...@z...pl> napisał w wiadomości
    news:clep82$79f$1@flis.man.torun.pl...

    > taaaaa
    > szczególnie chleb, wędliny i sery :)))

    duże uproszczenie i myślę, że załapałeś...

    > nie ma dylematu potrzebny czy nie?
    > jest dylemat czy płącić od razu czy za 5 lat z karą i odsetkami

    skoro tak uważasz...

    > nie mylę się ani o złotówkę
    > siostra pracowała w tymże GS-owskim sklepie przez 6 lat
    > przez ostatni rok dostawała pensję za pół etatu (ok. 400 zł netto)
    > a pracowała prawie na dwa etaty (od 8 do 20)
    > i w końcu pękła

    może w sądzie pracy dostanie więcej kasy...
    a siła nabywcza wsi też zależy od "oferty"...
    a mając tak dokładne info nie liczyłeś kosztów i zysków???????
    błąd podstawowy, ani zus, ani inne "podatki" nie są utajnione,
    więc źle "odrobiłeś" pracę domową...

    > Pzdr
    > Tomek

    regent...