  • Data: 2009-10-13 22:50:59
    Temat: Re: Miejsce zamieszkania, miejsce wykonywania pracy a VAT
    Od: koala <k...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    > W ewidencji działalności gospodarczej jako miejsce wykonywania
    > działalności - oprócz tego które już podałeś - podaj także "teren całego
    > kraju". Tym sposobem będziesz mógł się zarejestrować jako podatnik VAT w
    > "swoim" US.

    Od mniej więcej marca czy kwietnia już tego wpisu sie nie da zrobić - z
    racji którejśtam nowelizacji prawa - pani z EDG twierdziła, że
    "działalność na teranie całego kraju" jest teraz z definicji - co
    oczywiście nie pokrywa się z praktyką w US - otóż po pingpongu US-ów po
    updejcie EDG - musiałem w US napisać oświadczenie, że prowadzę
    działalność na terenie całego kraju (bo pani z EDG przy updejcie PKDów
    wpis takowy wycięła)

    Pozdr,
    Koala