  • 1. Data: 2005-06-08 20:26:12
    Temat: Mogę zatrudnic obcokrakowca ?
    Od: tom <f...@g...pl>

    Nie wiem, może NTG, ale ktoś wie czy moge na umowe zlecenie zatrudnić
    obcokrajowca mającego prawo pobytu czasowego? Jest studentem - wiec nie za
    zaplaci zusu ?

  • 2. Data: 2005-06-08 20:38:10
    Temat: Re: Mogę zatrudnic obcokrakowca ?
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    tom wrote:
    > Nie wiem, może NTG, ale ktoś wie czy moge na umowe zlecenie zatrudnić
    > obcokrajowca mającego prawo pobytu czasowego? Jest studentem - wiec nie za
    > zaplaci zusu ?
    a jak jest z pozwoleniem na pracę u studentów obcokrajowców?
    obawiam się, że nie mogą pracować.

  • 3. Data: 2005-06-08 21:26:21
    Od: VIPunia - Iwona <v...@g...pl>

    On Wed, 08 Jun 2005 15:38:10 -0500, witek wrote:

    > a jak jest z pozwoleniem na pracę u studentów obcokrajowców?
    > obawiam się, że nie mogą pracować.

    umowę o DZIEŁO chyba mogą?

    Wolontariat na pewno wchodzi w grę w org.poz., a to pozwala na zwrot
    kosztów podróży takim osobom.

    Pozdrowionka,
    VIPunia

    --
    Iwona Jankowska ::: VIPka ::: Vigorous Independent Person'ka
    http://www.iwonajankowska.prv.pl ::: http://www.puszczykowo.info.pl

  • 4. Data: 2005-06-08 22:32:51
    Od: maHo <m...@p...net>

    VIPunia - Iwona wrote:
> [...]

    zdecydowanie NTG.

    > umowę o DZIEŁO chyba mogą?
    >
    > Wolontariat na pewno wchodzi w grę w org.poz., a to pozwala na zwrot
    > kosztów podróży takim osobom.

    3 lata temu obcokrajowiec studiujący na studiach dziennych w Polsce mógł
    w czasie wakacji (lipiec-wrzesień) pracować bez pozwolenia na pracę. Ale
    mogło się w tym czasie troche zmienić.

    pozdrav

    maHo