  • 1. Data: 2005-06-08 15:22:24
    Temat: Skladki ZUS a KUP
    Od: "gf" <gfox@wytnijtoto@o2.pl>

    Witam

    Mam pytanie odnosnie tego czy nastepujaca sytuacja jest poprawna (prosze
    wybaczy banalnosc mojego pytania).
    Otoz prowadze dzialalnosc gospodarcza na zasadach ogolnych, prowadze KPiR
    (nie jestem Vatowcem
    ale to chyba dla mojego pytania nie ma znaczenia). Place skladki ZUS przy
    czym skladke na ubezpieczenie spoleczne i fundusz pracy wrzucam w KUP.
    Wiem ze jest odpowiednia pozycja na formularzu PIT-5 lecz osoba ktora mi
    pomagala na poczatku stwierdzila ze tak jest tez dobrze.
    Czy ktos moglby mi udzielic informacji odnosnie tego czy jest to blad z
    mojej strony czy tez urzedy skarbowe sie tego nie czepiaja
    (bo w sumie wychodzi na to samo jesli chodzi o kwote podatku).

    Pozdrawiam i z gory dziekuje za odpowiedz.

  • 2. Data: 2005-06-08 16:06:39
    Temat: Re: Skladki ZUS a KUP
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Użytkownik "gf" <gfox@wytnijtoto@o2.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > mojej strony czy tez urzedy skarbowe sie tego nie czepiaja
    > (bo w sumie wychodzi na to samo jesli chodzi o kwote podatku).

    Bardzo dobrze robisz. W przypadku zysku bez roznicy, w przypadku
    straty jestes na plus (wieksza kwota do odliczenia w kolejnych
    latach)! Sposob, ktory stosujesz jest poprawny.

    marekz