  • 1. Data: 2005-06-08 19:45:24
    Temat: KOSZTY
    Od: "mazzi" <n...@o...pl>

    Proszę o pomoc, czy mogę ująć w ewidencji KPiR zakup jednej z części do
    samochodu osobowego oraz np. oleju silnikowego, dotyczy samochodu osobowego,
    który nie stanowi środka trwałego firmy. Jeżeli tak, to czy ujmuję w KPiR
    wartość netto, czy brutto? (Jestem płatnikiem VAT czynnym). Prosze o pomoc.
    Marzena

  • 2. Data: 2005-06-09 08:58:18
    Temat: Re: KOSZTY
    Od: Black Peter <b...@w...o2.pl>

    mazzi napisał(a):
> [...]
    > wartość netto, czy brutto? (Jestem płatnikiem VAT czynnym). Prosze o pomoc.

    Mozesz, odliczasz VAT a netto do KPiR na podstawie kilometrowki i
    miesiecznego rozliczenia kosztow pojazdu tak jak benzyne (benzyne
    oczywiscie bez odliczenia VAT)

    --
    _ ) _ \
    _ \ __/ *Black Peter*