  • 1. Data: 2005-06-08 15:51:56
    Temat: Wezwanie w związku z niedokonywaniem transakcji wewnatrzwspolnotowych
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Właśnie takie dostałem - że wzywają w związku z art 97 ust. 13 ustawy do
    złożenia aktualizacji VAT-RUE w związku z niedokonywaniem transakcji
    wewnąrzwspólnotowych.

    Rok temu faktycznie zarejestrowałem się jako VAT-UE, na zasadzie "i tak
    muszę jechać do US, to się zarejestruję, a nuż się kiedyś przyda?". Nie
    dokonywałem transakcji wewnątrzwspólnotowych i prawdę mówiąc nie
    wiedziałem, że muszę się wykreślić... Swoją drogą bez sensu - co komu
    szkodzi...? Dobrze że zwykłego NIPu nie unieważniają, kiedy ktoś nie
    osiąga w którymś roku dochodów ;-)

    W każdym razie - czy grożą mi jakieś kary, mandaty i odpowiedzialność
    KS? :)
    --
    Samotnik

  • 2. Data: 2005-06-09 11:25:51
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <s...@W...samotnik.art.pl> napisal(a):
    > W każdym razie - czy grożą mi jakieś kary, mandaty i odpowiedzialność
    > KS? :)

    No to odpowiem sam sobie - grożą, ale w moim przypadku odstąpiono od
    karania. ;)
    --
    Samotnik