  • 11. Data: 2002-11-16 20:32:56
    Temat: Re: Mozna amortyzować srodek trwaly kupiony na DG z przychodu na umowe o prace?
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    news:ar65he$fem$1@news.tpi.pl...

    > Oj Karol, dawno mnie nikt tak nie wkurzył.

    Ciesze sie, ze wreszcie mi sie udalo :-))))
    To moj maly rewanz.

    > Sięgnij do postu Małego,

    A co mnie interesuje post Małego.
    Sark! I wszystko jasne.

    1. Policz do 10. Przeczytaj jego post powoli. Dwa razy. Bez emocji. Przejdz
    do pkt. 2.
    2. Jak nie zrozumiesz co tam jest napisane to wroc do punktu nr 1. Jak
    zrozumiesz to przejdz do pkt. 3
    3. Pozdrow Sarka.

    I mimo wszystko nadal pozdrawiam,

    Karol

  • 12. Data: 2002-11-18 06:42:24
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Karol napisał:
    > Użytkownik "Maddy" <m...@e...com.pl> napisał w wiadomości

    > Ciesze sie, ze wreszcie mi sie udalo :-))))
    > To moj maly rewanz.
    Głupi, bo głupi, ale niech Ci będzie...

    > A co mnie interesuje post Małego.
    > Sark! I wszystko jasne.
    No własnie, co cię ineresuje temat watku i istota problemu. Ważne że
    możesz poklepac w kalwiaturę jak palce swierzbią. Miejsza o to co spod
    palców wylezie.
    W końcu żeby odpowiadać na posty, wystarczy przeczytac ostatnia linijkę
    ostatniej odpowiedzi z wątku (a że najczęściej to sygnatura, to potem
    takie efekty widziny)

> [...]
    > do pkt. 2.
    > 2. Jak nie zrozumiesz co tam jest napisane to wroc do punktu nr 1. Jak

    Z faktu że Sark przyznał się do błędu który mu wytknęłam (nie takie to
    częste wśród panów na tej liscie, oj nie...)
    wynika następująca konkluzja - albo nie potrafisz czytac ze zrozumieniem
    i kojarzyć faktów albo Sark nie wie co pisze i o co mu chodziło, a Ty
    wiesz to od niego lepiej.

    Pierwsze - wyrazy szczerego współczucia
    Drugie - chyba powinienes sie zastanowić nad karierą medium... a może
    jasnowidza... marnujesz się

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 13. Data: 2002-11-18 11:34:44
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    ciach

    Straciłem juz nadzieje, ze w spotkaniu na zywo okazesz sie sympatyczniejsza
    :-(

    Karol