  • 1. Data: 2002-11-15 07:20:36
    Temat: spółdzielczosc mieszkaniowa
    Od: "danka" <m...@p...onet.pl>

    Witam!

    Czy jest ktos kto udzieliłby mi takiej informacji
    1/ budynek - blok spóldzielni mieszkaniowej wiekszosc mieszkania
    własnosciowe
    spóldzielnia w lokalu na parterze robi remont bo bedzie pizzeria
    - kto ponosi koszty remontu?
    - czy musi byc zgoda lokatorów jezeli chodzi o ew uciazliwosc tej pizzerii?
    - czy ew zmiany wentylacji musza byc zatwierdzonym projektem? czy mozna
    robic na "wlasna reke"?
    Jezeli jest to mozliwe chodzi mi o akty prawne.

    Pozdrawiam
    danka

  • 2. Data: 2002-11-19 11:17:28
    Temat: Re: spółdzielczosc mieszkaniowa
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    "danka" <m...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > własnosciowe
    > spóldzielnia w lokalu na parterze robi remont bo bedzie pizzeria

    Prosze nie zapominac, ze SPOLDZIELNIA to wlasnie owi "lokatorzy"

    > - czy musi byc zgoda lokatorów jezeli chodzi o ew uciazliwosc tej
    pizzerii?

    Prawo spoldzielcze mamy takie, ze na zarzadzie trudno cos wymusic.

    > - czy ew zmiany wentylacji musza byc zatwierdzonym projektem? czy mozna
    > robic na "wlasna reke"?

    na reke to mozna sobie ...popatrzyc..

    > Jezeli jest to mozliwe chodzi mi o akty prawne.
    >
    > Pozdrawiam
    > danka

    Boguslaw