  • 1. Data: 2002-11-15 07:24:09
    Temat: soczewki a kup
    Od: "HELMUT" <o...@o...pl>

    pragne aby moja sekretarka przyjmowała klientow bez okularow.
    czy zakup soczewek kontaktowych ktorych uzaywa tylkom w pracy moze byc kup
    dzieki
    krzysztof

  • 2. Data: 2002-11-15 08:10:52
    Temat: Re: soczewki a kup
    Od: "Iwona W." <r...@p...com.pl>

    Użytkownik "HELMUT" <o...@o...pl> napisał w wiadomości
    > pragne aby moja sekretarka przyjmowała klientow bez okularow.
    > czy zakup soczewek kontaktowych ktorych uzaywa tylkom w pracy moze byc kup
    > dzieki
    > krzysztof

    Moim zdaniem jesli dasz ten zakup w koszty reklamy i reprezentacji
    limitowane to bedzie jak najbardziej OK.

    IW

  • 3. Data: 2002-11-15 15:47:04
    Od: "KEMOT" <k...@i...lublin.pl>

    Znam rozstrzygnięcie sądowe w którym pracownik żądał od pracodawcy zwrotu
    kosztów zakupu garnituru którego to zarzyczył sobie pracodawca żeby jego
    pracownicy ładnie wyglądali. Werdykt był taki. Pracodawca może wymagać od
    pracownika określonego wyglądu i jeżeli rzeczy takie jak garnitur itp. są do
    użytku w pracy i poza godzinami parcy nie musi tego rekompensować. Jeżeli
    natomiast są one wyłącznie używane w pracy pracodawca je rekompensuje.
    Konkludując można zażądać zakupu soczewek od pracownika albo je mu kupić i
    wpisać w KUP(będzie to wyposażenie pracownika) .

  • 4. Data: 2002-11-18 06:13:14
    Od: "Matovy" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "KEMOT" <k...@i...lublin.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Konkludując można zażądać zakupu soczewek od pracownika albo je mu kupić
    > wpisać w KUP(będzie to wyposażenie pracownika) .

    moim zdaniem tak to to nieprzejdzie?
    w efekcie bedzie swiadczenie na rzecz pracownika (PIT, ZUS) no i wtedy
    oczywiscie bedzie tez KUP, ale czy gra warta swieczki?

    AS

  • 5. Data: 2002-11-19 11:18:37
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    "HELMUT" <o...@o...pl> wrote in message
    > pragne aby moja sekretarka przyjmowała klientow bez okularow.

    A klientow w koularach ma nieobslugiwac ?

    Boguslaw