  • 1. Data: 2009-05-29 14:09:24
    Temat: NADGODZINY
    Od: "Amico" <b...@a...pl>

    Mam takie pytanie,a mianowicie ile w polsce płaci sie za nadgodziny a
    konkretnie mam np10zł na /h jeżdźmi do miejsca pracy jakieś 200km do innej
    miejscowości i pracujemy tam po 18-20-godzin jakieś 2 razy w tygodniu i
    chciałbym się dowiedzieć ile trace na każdej godzinie po przepracowaniu
    standardowych 8-h przypomnę że obojętnie ile pracuje to i tak mam po dyszce
    za KAŻDĄ godzinę.POZDRAWIAM

  • 2. Data: 2009-05-29 14:28:03
    Temat: Re: NADGODZINY
    Od: "adam" <k...@o...pl>

    Użytkownik "Amico" <b...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > chciałbym się dowiedzieć ile trace na każdej godzinie po przepracowaniu
    > standardowych 8-h przypomnę że obojętnie ile pracuje to i tak mam po

    Na dobę 18-20 godzin? kiedy śpicie ? BHP.
    Kiedyś było (moze i jest nadal) , dwie pierwsze po 8 godzinach , stawka +50%
    stawki , każda następna stawka + 100%stawki , (a jak w nocy bo przy 20
    godzinach musi być noc to powinno chyba być dodatek za noc) , a jak dni
    wolne to stawka + 100% od pierwszej godziny , a jak na wolne to....1do 1.

  • 3. Data: 2009-05-29 16:09:23
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "adam" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Amico" <b...@a...pl> napisał w wiadomości
    > Na dobę 18-20 godzin? kiedy śpicie ? BHP.

    Jeżdżą dwa razy w tygodniu. Więc średnio co trzy dni. W pozostałe dwa mogą
    spać.

> [...]
    > dni
    > wolne to stawka + 100% od pierwszej godziny , a jak na wolne to....1do 1.

    Moim zdaniem, to nie będą nadgodziny, tylko jakiś "porąbany" rozkład czasu.
    W końcu pracują w tygodniu do 40 godzin.