  • 1. Data: 2002-08-21 17:59:12
    Temat: NIP-1 czy NIP-3
    Od: "eland" <e...@p...onet.pl>

    Szanowni Grupowicze, chciałem sie dowiedzieć jakie macie doświadczenia, w
    temacie zamykania działalności gospodarczej w Ewidencji podatkowej.
    Żaden z druków nie jest przystosowany, do zakończenia działaności
    gospodarczej. Praktyka Urzedów jest różna. Może ktoś wie czy M.Fin. nie
    popełnił jakiegoś pisma w tej sprawie, albo jaki przepis mógłby to normować?
    Mariusz

  • 2. Data: 2002-08-22 10:04:27
    Temat: Re: NIP-1 czy NIP-3
    Od: s...@i...pl (Sebastian D-D)

> [...]
    > gospodarczej. Praktyka Urzedów jest różna. Może ktoś wie czy M.Fin. nie
    > popełnił jakiegoś pisma w tej sprawie, albo jaki przepis mógłby to
    A mnie sie tam wydaje, ze NIP-1 pasuje jak ulal. /Jest rubryka gdzie podaje
    sie date i zaznacza w poz 56 w kwadracie 1ptaszek "Data zakonczenia
    dzialalnosci" i pozniej w czesci C-9 pozycja 116 kwadrat 2 "Zakończenie
    działalności pod tym adresem"/

    Zaryzykujesz staly zwiazek? >>> http://link.interia.pl/f163c

  • 3. Data: 2002-08-25 20:26:44
    Od: Budzik <b...@p...onet.pl>

    Osobnik posiadający mail'a s...@i...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

> [...]

    > zakonczenia dzialalnosci" i pozniej w czesci C-9 pozycja 116 kwadrat 2
    > "Zakończenie działalności pod tym adresem"/

    Z racji tego że DG już skończyłeś to US składasz kopię decyzji o
    wykreśleniu z ewidencji oraz NIp-3 jako że jesteś już osobą nieprowadzącą
    DG. Dodotkowo pismo do dochodowego i VAT-Z jeżeli vatowiec.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b...@p...onet.pl ; b...@w...pl ; #GG: 565516

    "Moi ludzie pracują na okrągło! Czasem nawet po 2, 3 godziny na dobę!!!"
    kpt. Bertorelli/Dzielna Armia Włoska/Allo, Allo

  • 4. Data: 2002-08-25 20:46:21
    Od: Budzik <b...@p...onet.pl>

    Tako rzecze b...@p...onet.pl:

    Tak mnie jeszcze naszło - tam jest chyba data rozpoczęcia, zawieszenia i
    zakończenia DG.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b...@p...onet.pl ; b...@w...pl ; #GG: 565516

    którzy nie mają już nic do stracenia. " Janis Joplin