  • 1. Data: 2002-08-21 09:31:45
    Temat: szukam skrzynki
    Od: "fart" <a...@p...onet.pl>

    Widziałem gdzieś w internecie reklamujący się portal z darmowymi skrzynkami
    emailowymi głównie dla doradców podatkowych.
    Czy może znacie stronę?
    Może polecicie mi jakąś darmową skrzynkę na początek.
    Poprosze o adres.

    pozdrawiam
    fart

  • 2. Data: 2002-08-21 12:58:27
    Temat: Re: szukam skrzynki
    Od: "Jarosław Supernak" <s...@i...pl>

    Użytkownik "fart" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > emailowymi głównie dla doradców podatkowych.
    > Czy może znacie stronę?
    > Może polecicie mi jakąś darmową skrzynkę na początek.

    Jak już mowa o poczcie to gdzie założyć konto bez reklam doklejanych do
    wiadomości?
    Chcę się pobawić podpisami cyfrowymi.
    Musi być jak najtaniej i w jakiejś sensownej domenie.

    Pozdrowienia
    Jarek

  • 3. Data: 2002-08-21 13:54:35
    Temat: Odp: szukam skrzynki
    Od: "Andrzej" <e...@p...gliwice.pl>

> [...]
    > wiadomości?
    > Chcę się pobawić podpisami cyfrowymi.
    > Musi być jak najtaniej i w jakiejś sensownej domenie.

    np. w home.pl za 150,00 zł dożywotnio.

  • 4. Data: 2002-08-21 14:06:50
    Od: s...@i...pl (Sebastian D-D)

    Tylko czy dozywotnio w sensie "do smierci Klienta", czy tez w sensie "do
    upadlosci providera" ? :)

    Zaryzykujesz staly zwiazek? >>> http://link.interia.pl/f163c

  • 5. Data: 2002-08-21 17:15:33
    Od: "eland" <e...@p...onet.pl>

    Użytkownik fart <a...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:ajvmip$l2n$...@n...onet.pl...

    www.nettax.com.pl

  • 6. Data: 2002-08-22 08:31:59
    Od: "fart" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "eland" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik fart <a...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    > napisał:ajvmip$l2n$...@n...onet.pl...
    > skrzynkami
    >
    > www.nettax.com.pl

    Właśnie na ten adres się również natknęłem.
    Co powiecie o tej możliwości i tym adresie?
    To jest promocja.
    Czy ma ktoś jakieś negatywne opinie?

    pozdrawiam
    fart