  • 1. Data: 2002-06-28 07:14:53
    Temat: NOMI faktura ????
    Od: Krzysiek <k...@w...pl>

    Witam, chciałem zapytać czy ktoś ktoś z grupowiczów otrzymał
    ostatnio fakture od Niezależnego Operatora Międzymistowego ??? Moje
    pytanie z czego wynika fakt, że mogą oni wystawiać faktury za usługi
    sprzedane kilka miesięcy wcześniej ??? Z tego co wiem to faktura powinna
    być wystawion do 14 ( o ile nie do 7 ) dni od sprzedania towaru lub
    usługi !!!!????

  • 2. Data: 2002-06-28 07:25:25
    Temat: Re: NOMI faktura ????
    Od: "Andrzej Tokarski" <a...@a...com.pl>

    Użytkownik "Krzysiek" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > sprzedane kilka miesięcy wcześniej ??? Z tego co wiem to faktura powinna
    > być wystawion do 14 ( o ile nie do 7 ) dni od sprzedania towaru lub

    Witam,
    Było już wałkowane na grupie i chyba bez jednoznacznych wniosków. Jak chcesz
    to poszukaj w archiwum grupy.
    Ja tam zaksięgowałem toto "normalnie". Za firmowy telefon kwota była taka
    sobie, a za domowy coś koło złotówki, oczywiście z propozycją rozłożenia na
    raty :)
    AJT
    *** programy dla firm: http://ajt.com.pl ***

  • 3. Data: 2002-06-28 08:09:49
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

> [...]
    > sprzedane kilka miesięcy wcześniej ??? Z tego co wiem to faktura powinna
    > być wystawion do 14 ( o ile nie do 7 ) dni od sprzedania towaru lub

    Jezeli nawet to co z tego?
    Obalisz waznosc takiej faktury?
    Czy na tej podstawie bedziesz chcial udowodnic, ze nie musisz im zaplacic?

    Karol

  • 4. Data: 2002-06-28 10:29:51
    Od: "zbigniewx" <z...@p...onet.pl>

    A na jakiej podstawie Telekomunikacja ujawnila dane osobowe
    dla NOM, czy to nie naruszenie prawa ?
    az

  • 5. Data: 2002-06-28 11:23:16
    Od: "Maras" <M...@w...pl>

    > A na jakiej podstawie Telekomunikacja ujawnila dane osobowe
    > dla NOM, czy to nie naruszenie prawa ?
    > az

    właśnie, może ja wcanie nie chciałem aby dane mojej firmy figurowały w NOM.
    Mogłem z nimi podpisać umowę indywidualnie!

  • 6. Data: 2002-06-28 11:38:42
    Od: Stootch <s...@s...ebox.pl>

    Użytkownik Maras napisał:

    > właśnie, może ja wcanie nie chciałem aby dane mojej firmy figurowały w NOM.

    IMHO wyraziłeś na to zgodę korzystając z usług operatora. Przeca
    wiadomym było, że za usługę otrzymasz fakturę.

    Stootch

  • 7. Data: 2002-06-28 14:48:34
    Od: "Maras" <M...@w...pl>

    >IMHO wyraziłeś na to zgodę korzystając z usług operatora. Przeca
    >wiadomym było, że za usługę otrzymasz fakturę.

    Raczej zgodę na wystawienie rachunku, a nie na pobranie danych od firmy
    pośrednika.
    W tej chwili to jest czepianie się, ale TP s.a. nie dostała ode mnie
    upoważnienia do przekazywania komukolwiek moich danych, prawda ?

  • 8. Data: 2002-06-28 14:57:03
    Od: "Kaizen" <x...@c...sz>

    Użytkownik "Maras" <M...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > W tej chwili to jest czepianie się, ale TP s.a. nie dostała ode mnie
    > upoważnienia do przekazywania komukolwiek moich danych, prawda ?

    Dokładnie. W regulaminie NOM stoi (a przynajmniej stało, kiedy korzystałem z
    ich usług), że faktury w ich imieniu wystawiać będzie TPSA i nie
    spodziewałem się, że dane abonenta TPSA wyjdą poza tę firmę. Do tego faktura
    jest w jakichś impulsach, a w cenniku mają cenę za minutę (i wg regulaminu
    faktura miała być za czas rozmów).
    Następna rzecz, to brak billingu - nie da się go praktycznie wydobyć.
    Infolinia NOM twierdzi, że podpisali umowę i w sprawie billingów należy
    kontaktować się TPSA, a dodzwonienie się tam graniczy z cudem. Jak już uda
    się dokonać tego cudu, to okazuje się, że tam nic nie wiedzą na temat takiej
    umowy.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 9. Data: 2002-06-28 20:14:50
    Od: "Maras" <M...@w...pl>

    W tym przypadku NOM bardzo zaryzykował skojarzenie NOM=TPsa ... co dla wielu
    (m.in. mnie) może oznaczać takie samo podejście do klienta, tylko inna
    taryfa. Generalnie jeśli ktoś nie chce dawać zarobić TPsa, to pewnie NOM nie
    jest najlepszą ucieczką :-)