  • 1. Data: 2002-06-28 07:28:35
    Temat: 180
    Od: "Matovy" <a...@p...onet.pl>

    Po pół roku czekania (od 29.12.01) wczoraj dostalem swiadectwo uprawniajace
    do uslugowego prowadzenia ksiag rachunkowych. Czas oczekiwania jest
    rekordowy czy ktos moze czeka/l dluzej ????

    A.S.

  • 2. Data: 2002-06-28 07:44:59
    Temat: Re: 180
    Od: "ktp" <k...@a...net>

    Witam
    Użytkownik "Matovy" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Po pół roku czekania (od 29.12.01) wczoraj dostalem swiadectwo
    uprawniajace
    > do uslugowego prowadzenia ksiag rachunkowych. Czas oczekiwania jest
    > rekordowy czy ktos moze czeka/l dluzej ????

    gratulacje !!!!

    jako uczestnikowi pspp pozostaje mi mieć nadzieję,
    jeszcze chętniej i jeszcze bardziej fachowo niż dotychczas
    będziesz udzielać się na tej grupie ;-)

    pozdrawiam
    KTP

  • 3. Data: 2002-06-28 10:41:00
    Od: "Matovy" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ktp" <k...@a...net> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > gratulacje !!!!
    >
    > jako uczestnikowi pspp pozostaje mi mieć nadzieję,
    > jeszcze chętniej i jeszcze bardziej fachowo niż dotychczas

    teraz koniec darmowego udzielania się - na wszystko bede odpowiadal spamem w
    stylu : to zbyt zlozony problem. moge ci jednak polecic dobre biuro ...
    ;-)))

    --
    A.S.