  • 1. Data: 2002-06-27 14:35:08
    Temat: Faktura
    Od: "Marek777" <m...@k...net.pl>

    Jesli faktura którą dostałem nie zawiera napisu Faktura VAT a tylko Faktura
    i nie zawiera napisu Oryginał to może być zakwestionowana przez US?

  • 2. Data: 2002-06-27 15:24:49
    Temat: Re: Faktura
    Od: "DarekS" <n...@a...com.pl>

    "Marek777" <m...@k...net.pl> wrote in message
    > Jesli faktura którą dostałem nie zawiera napisu Faktura VAT a tylko
    Faktura
    > i nie zawiera napisu Oryginał to może być zakwestionowana przez US?

    IMHO tak choć mądry urzędnik powinien poprzestać jedynie na zwróceniu uwagi
    i ewentualnie czepić się wystawcy.
    "UStawa i podatku VAT...
    § 34. Zarejestrowani podatnicy, posiadający numer identyfikacji podatkowej
    lub posługujący się numerem tymczasowym, wystawiają faktury oznaczone
    wyrazami "FAKTURA VAT", ......"

    --
    Darek
    wyciąć anty spam z adresu

  • 3. Data: 2002-06-28 09:47:43
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Użytkownik "Marek777" <m...@k...net.pl> napisał w wiadomości
    > Jesli faktura którą dostałem nie zawiera napisu Faktura VAT a tylko
    Faktura
    > i nie zawiera napisu Oryginał to może być zakwestionowana przez US?

    Tak.

    BaLab