    From: "fart" <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: NOWA WERSJA PŁATNIKA
    Date: Sun, 2 Apr 2006 10:19:26 +0200

    > Tylko że te ptysie nigdzie nie informują czy poprzednią wersję należy
    > przed
    > instalacją nowej samemu odinstalować czy też nowy soft sma to zrobi.

    se pobierz instrukcje te gupie 18 MB ... a tam stoi .. że bez dezinstalacji
    można wgrywać nową wersję ... ale dla pewności to przeczytaj te gupie 300
    stron podstawowej instrukcji oraz 200 stron instrukcji dla administratora
    oraz pozostałe instrukcje ...

    > Sprawdzałeś moze jak sobie radzi z tym problemem ?

    Nie sprawdzałem ... wieczorem ... jak wyślę pierwszą partię deklaracji wgram
    nową wersję

    > A na stronie
    > http://www.platnik.info.pl/
    > http://www.platnik.info.pl/index.php?p=pobierz
    > jeszcze stre wersje zalegają...

    a to dalej dowód, że w Prokomie i ZUS rozpiździaj (skromnie pisząc) panuje