  • Data: 2003-01-28 15:03:51
    Temat: Re: Nadanie NIP-u a brak stalego zatrudnienia
    Od: "Maciej Szylke" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No wiec trzeba bylo wpisac SWOJE

    Nie bardzo rozumiem - co swoje? Przeciez wpisalem swoje
    (dane w domysle), bo czyjez mialem wpisac?

    > a w miejscu NIP Platnika wpisac - nie posiada.,
    > wlasnie sklada o nip

    A ja nie wpisalem w ogole, na moj rozum to sugeruje wlasnie,
    ze nie jestem zatrudniony. Zreszta tlumaczylem to przy
    okienku w urzedzie kilkukrotnie.

    Sek w tym w wlasnie, ze przez to nie chca mi nadac NIP-u.

    Chyba jednak sie nie zrozumielismy, co do problemu...

    Maciek