  • Data: 2004-01-30 17:39:04
    Temat: Re: Najem a rachunki
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 30 Jan 2004, Maciej wrote:
    [...]
    >+ Nieważne na kogo jest rachunek tylko kto za niego płaci.

    Przyznam że ciekawa interpretacja ;)
    Znaczy: rachunek jest FAŁSZYWY ?
    Bo jesli NIE jest zapłacony przez lub w imieniu osoby która
    zawarła umowę, to znaczy że strona trzecia "się wtranżoliła"
    (do czego nie ma prawa) i druga strony umowy (gazownia dla
    przykładu) ma wszelkie podstawy żeby sięgnać do K.C....

    >+ Poprawnie sformułowana umowa najmu przerzucająca wykonywanie opłat na
    >+ najemcę nie rodzi przychodu dla wynajmującego.

    Widziałem takie teksty, podobnoż były w Gazecie Prawnej.
    Ale ustawę też widziałem i przekonany nie jestem ;)

    >+ Spytaj dokładnie w US
    >+ właściwym dla twojego miejsca zamieszkania.

    W zasadzie za ten pomysł powinnismy jakas nagrodę grupowa
    przyznawać :) - za "ustne informacje" znaczy :)

    pozdrowienia, Gotfryd