  • 1. Data: 2005-07-25 12:01:01
    Temat: Nazwa DG a wykonywane usługi
    Od: "Yanek" <j...@t...pl>

    Witam,
    jak w temacie musi miec cos wspólnego czy jesli nie bedzie przeważająca
    wystarczy zmiana wpisu /dopisanie pkd/
    Przypadek mój: "Usługi komputerowe nazwisko" w nazwie a dodatkowo bedą
    usługi z zakresu: Wykonywanie pozostałych robót budowlanych
    wykończeniowych - pk45.45.Z??? Jest to gdzies prawnie regulowane? troche
    głupio beda fakturki wygladały ale jesli tylko to to nie bede zmieniał...
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-08-08 19:24:05
    Temat: Re: Nazwa DG a wykonywane usługi
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    A był to poniedziałek, 25 lipca 2005 14:01, gdy Yanek napisał(a) coś na
    pl.soc.prawo.podatki. No i teraz trzeba odpowiedzieć.

> [...]
    > usługi z zakresu: Wykonywanie pozostałych robót budowlanych
    > wykończeniowych - pk45.45.Z??? Jest to gdzies prawnie regulowane?

    A dlaczego ma być? Przecie nazwy najczęściej nic nie znaczą. Inna sprawa, że
    dziwię się ludziom, którzy lubią sobie komplikować życie i używają nazw
    typu
    Blacharstwo-mechanika-diagnostyka-cośtam-cośtam-cośt
    am-cośtam-pojazdowa
    tego nawet za bardzo niektóre programy komputerowe nie trawią. Najlepiej
    wybrać neutralną firmę, przykładowo ,,Stonoga''. Nic nie szkodzi, żeby
    potem pisać w reklamach ,,Najlepsiejesze Usługi Informatyczne Stonoga''..

    > troche
    > głupio beda fakturki wygladały ale jesli tylko to to nie bede zmieniał...

    Ano głupio. Zależy tu więc sporo od nastawienia klienta. W społeczeństwie
    wciąż jednak panuje spory zabobon, a poza tym, jakby nie było, dom
    zbudowany przez ,,Centrala rybna'' może jednak nie budzić zaufania.

    --
    Jego Zupełna Bladoszarość Tristan
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 3. Data: 2005-08-11 10:12:44
    Od: "Yanek" <j...@t...pl>

> [...]
    > wciąż jednak panuje spory zabobon, a poza tym, jakby nie było, dom
    > zbudowany przez ,,Centrala rybna'' może jednak nie budzić zaufania.

    Dzięki za odp. teraz też już wiem, że "neutralna" krótka nazwa byłaby lepsza
    bo nigdy nie wiadomo czy nie przyjdzie zrezygnować z ryb a zacząc ztawiać
    domy ;-) a mozna uniknąć zamiesznia ze zmianą nazwy.
    To tak na przyszłość dla tych co zamierzają zacząć.