  • Data: 2003-07-03 23:52:33
    Temat: Re: Nazwa firmy (DG)
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 3 Jul 2003, Kamil Paszkiewicz wrote:

    >+ "Gotfryd Smolik news" <s...@s...com.pl> [...]
    >+ > Na fakturach możesz podawać nazwę skróconą (nie mam zdrowia
    >+ > szukać, ale jest *wyraźnie* zezwolone w rozporządzeniu),
    >+ Można prosić o namiary na to rozporządzenie?

    WWWWWWRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR !!!!
    Tłumaczyłem że nie mam zdrowia szukać ?? - tłumaczyłem. I co ??
    I nadal podpieram lenistwo :], znaczy: karalne !

    Rozporządzenie ministra finansów z dnia 22 marca 2002 r. w sprawie
    wykonania niektórych przepisów ustawy o podatku od towarów i usług
    oraz o podatku akcyzowym
    ++++++++++
    § 35. 1. Faktura stwierdzająca dokonanie sprzedaży, z zastrzeżeniem § 37,
    powinna zawierać co najmniej:

    1) imiona i nazwiska lub nazwy bšdŸ nazwy skrócone sprzedawcy i nabywcy
    oraz ich adresy,

    Posłodzić, posmarować masłem, odgrzać czy może być na zimno ? ;)
    Tak jest *lub*, jakby ktoś pytał :)

    Bez urazy poproszę i idę spać !

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT)