  • 21. Data: 2008-12-16 17:56:12
    Temat: Re: Nazwa firmy na FVAT
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 16-12-2008 o 18:30:38 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>
    napisał(a):

    > Aż zajrzałem do teczki z 1999 -- wpisałem w tych ich drukach Zxx
    > NYCZ Tomasz

    a ja tylko odpowiednik Twojego Zxx, jak kiedyś chciałem to poprawić
    to pani powiedziała "nie da rady" i tyle było rozmowy.

    > A ja chyba przeczytałem instrukcję wypełniania ;-)

    ja takowej na oczy nie widziałem :-)

    > Hmm, netykieta(mini)[1] zalecana jest przy korzystaniu z usenetu,
    > czyli trochu wyżej niż hierarchia pl. ;)

    Za cienki jestem na takie niskie piłki, wytłumacz :-)

    Pozdrawiam,
    Tomek

  • 22. Data: 2008-12-16 18:06:13
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    napisał(a):

    > Aż zajrzałem do teczki z 1999 -- wpisałem w tych ich drukach Zxx
    > NYCZ Tomasz

    > A ja chyba przeczytałem instrukcję wypełniania ;-)

    Znalazłem:

    "W polu 06 - należy wpisać nazwę skróconą płatnika zgodną z podaną do
    urzędu skarbowego albo podczas rejestracji w KRUPGN REGON. Jeżeli płatnik
    nie posiada nazwy skróconej (nie podawał jej do urzędu skarbowego albo
    podczas rejestracji w KRUPGN REGON), to zobligowany jest do jej utworzenia
    i konsekwentnego podawania na wszystkich dokumentach przesyłanych do ZUS.
    Utworzona nazwa powinna składać się maksymalnie z 31 znaków i nie zawierać
    znaków innych niż litery i cyfry."

    Znaczy się można podać cokolwiek (co ciekawe, ja chyba podawałem kiedyś
    mój odpowiednikl Zxx
    na NIP-1, potem zaprzestałem bo się dowiedziałem że OF nie ma takowej
    jeśli nie zgłosi do EDG,
    ale i tak wtedy ta nazwa skrócona musiałaby zawierać imię i nazwisko)

    Pozdrawiam,
    Tomek

  • 23. Data: 2008-12-16 19:11:26
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Tomek w <news:op.ul9n3ydcl60ql1@unk>:

    > a ja tylko odpowiednik Twojego Zxx, jak kiedyś chciałem to poprawić
    > to pani powiedziała "nie da rady" i tyle było rozmowy.

    Ja im wysyłałem zmiany płatnikiem, więc panienka z okienka se mogła
    pogadać ;-)

    > ja takowej na oczy nie widziałem :-)

    Ja z tych, którzy instrukcję czytają jak już nic do łba nie
    przychodzi, a zadziałac nie chce :>

    > Za cienki jestem na takie niskie piłki, wytłumacz :-)

    [1] oznacza przypis...

    Ja stosuję dodatkowe nagłówki:

    A tam możemy wyczytać:

    Listy powinny być zawsze podpisywane prawdziwym imieniem i nazwiskiem
    ich autora. Przesyłki anonimowe często traktowane są po prostu jako
    mało poważne, mogą byc także w pewnych okolicznościach automatycznie
    odrzucane.

    P.S.
    Nie żebym się czepiał akurat Ciebie, że się nie podpisujesz imieniem i
    nazwiskiem, jako aktywny uczestnik dyskusji na tej grupie IMHO
    prezentujesz wysoki poziom.
    Tak tylko na hasło NTG zareagowałem, dla utrzymania równowagi... ;>

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 24. Data: 2008-12-16 19:38:52
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 16-12-2008 o 20:11:26 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>
    napisał(a):

> [...]
    > prezentujesz wysoki poziom.
    > Tak tylko na hasło NTG zareagowałem, dla utrzymania równowagi... ;>

    Aaah, rozumiem :-)
    Jakoś tak wyszło że w usenecie nazwiskiem
    się nie chwaliłem nigdy, a namierzyć mnie
    można choćby po mailu - jak ktoś jest uparty.
    Albo po IP, tutaj mam stałe, a piszę w kilka miejsc :-)

    Pozdrawiam,
    Tomek

  • 25. Data: 2008-12-16 19:44:36
    Od: <s...@a...pl>

    > się nie chwaliłem nigdy, a namierzyć mnie
    > można choćby po mailu - jak ktoś jest uparty.

    No proszę, jaki wzorowy allegrowicz. A czy podatki od tego co sprzedałeś i
    kupiłes podczas handlu zapłaciłes? ;-)

  • 26. Data: 2008-12-16 20:15:27
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 16-12-2008 o 20:44:36 <s...@a...pl> napisał(a):

    > No proszę, jaki wzorowy allegrowicz. A czy podatki od tego co sprzedałeś
    > i kupiłes podczas handlu zapłaciłes? ;-)

    Mówisz o tych dwudziestu czy trzydziestu prywatnych aukcjach
    rzeczy używanych ;-) ?
    Swoją drogą to co wyskakuje w google na 1. miejscu to nie ja,
    ale staż mam podobny

    Pozdrawiam,
    Tomek

  • 27. Data: 2008-12-16 20:25:50
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    'Tom N' wrote:

    > Ja im wysyłałem zmiany płatnikiem, więc panienka z okienka se mogła
    > pogadać ;-)

    A zmiany dotyczące danych płatnika są skuteczne z poziomu programu wysłane
    i nie wołał Płatnik o papierowe złożenie w inspektoracie?

  • 28. Data: 2008-12-16 20:57:59
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    cef w <news:gi92vc$8md$1@atlantis.news.neostrada.pl>:

    > A zmiany dotyczące danych płatnika są skuteczne z poziomu programu wysłane
    > i nie wołał Płatnik o papierowe złożenie w inspektoracie?

    Wizytywałem ZUS wyłacznie po "klucz" do Płatnika, resztę załatwiałem z
    Płatnika (i ewentualnie pośrednika z Trąbką w herbie). Więc może i
    wołał...

    Raz mnie zaprosili, ale te 5 minut to się chyba nie liczy ;-) Byli
    kompletnie nieprzygotowani na przyjęcie dokumentów, które im sie nie
    wczytały do płacznika (skorzystałem z programu do drukowania danych na
    oryginalnych formularzach), a których brakujących kopii spodziewali
    sie u mnie...
    Tylko, że ja miałem "żółte zwrotki" i wydruki, więc się panienka
    zawiesiła... ;-) (gdy usłyszała, że nie oddam jej w ręce zwrotki, żeby
    mogła pość i skserować na zaplecze, bo ja nie jestem pewien, że to ich
    ksero nie działa jak niszczarka, czyli tak, jak cały ich system)

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 29. Data: 2008-12-17 14:11:04
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Mon, 15 Dec 2008 19:31:36 +0100, "rlina" <r...@n...pl> wrote:

    >FIREMKA
    >ULICA 44/3
    >12-345 MIASTO
    >NIP 333-333-33-33
    >
    >Nie spotkałem się z czymś takim, pomózcie ;-)
    Ja spotykam sie dosc czesto w przypadku d.g. Wiele ludzi tak chce
    faktury, wiec im tak wystawiam. Jak sie dopominam o nazwisko to mowia
    ze nie trzeba ;)

    WAM
    --
    Ostatnie miejsca na Sylwestra 2008!
    http://www.nadmorze.pl/sylwester - Może nad morze?

  • 30. Data: 2008-12-17 17:03:59
    Od: <s...@a...pl>

    > Mówisz o tych dwudziestu czy trzydziestu prywatnych aukcjach
    > rzeczy używanych ;-) ?
    > Swoją drogą to co wyskakuje w google na 1. miejscu to nie ja,
    > ale staż mam podobny

    Mówię o tym, kto się pojawia na allegro po wpisaniu w wyszukiwarce adresu email.
    To najlepsza baza do sprawdzania ludzi i szukania o nich informacji :)