  • 1. Data: 2002-08-28 09:38:01
    Temat: Newsy o rachunkowsci ???!!!
    Od: "Elvis" <1...@p...fm>

    Witam,

    chciałem zapytać czy istnieją, jęsli tak to jaki jest adres, newsów
    poświęconych stricte rachunkowości. Nie sledziłem grupy i nie wiem czy może
    tematy związane z rachunkowościa są również mile widziane i prowadzone na
    tej grupie ???

    Za odpowiedź z góry dziękuje.

  • 2. Data: 2002-08-28 10:04:59
    Temat: Re: Newsy o rachunkowsci ???!!!
    Od: Sławomir Dąbrowski <s...@s...pl>

    ..
> [...]
    może
    > tematy związane z rachunkowościa są również mile widziane i prowadzone na

    Są, ale stanowią margines. Główne tematy tej grupy to problemy związane z
    KPiR, a zwłaszcza wyższość metody memoriałowej nad kasową i odwrotnie,
    amortyzacja komputerów a zwłaszcza który komponent wymontowac żeby jej
    uniknąć, zakupy samochodów osobowych, ze szczególnym upodobaniem do
    leasingu.

  • 3. Data: 2002-08-28 10:20:21
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Sławomir Dąbrowski" <s...@s...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > amortyzacja komputerów a zwłaszcza który komponent wymontowac żeby jej
    > uniknąć, zakupy samochodów osobowych, ze szczególnym upodobaniem do

    Mysle, ze pominałes kilka innych rownie ekscytujacych watkow jak np. telefon
    prywatny a DG :-)

    Pozdrawiam,
    Karol

  • 4. Data: 2002-08-28 10:29:41
    Od: "Wiola Pikorska" <p...@p...com.pl>

> [...]
    > amortyzacja komputerów a zwłaszcza który komponent wymontowac żeby jej
    > uniknąć, zakupy samochodów osobowych, ze szczególnym upodobaniem do
    ------------------------------------
    Rozumiem że masz przesyt tych tematów.Pewnie należy powołac grupe
    rachunkowości .Ja chętnie do niej wstąpie.
    Jolka

  • 5. Data: 2002-08-29 06:26:08
    Od: Sławomir Dąbrowski <s...@s...pl>

    > Rozumiem że masz przesyt tych tematów.Pewnie należy powołac grupe
    > rachunkowości .Ja chętnie do niej wstąpie.

    Po prostu się tym nie zajmuję.
    Grupę można powołać łatwo, ale czy będzie ruch?

  • 6. Data: 2002-08-29 12:19:19
    Od: "slawek" <s...@w...pl>

    > Rozumiem że masz przesyt tych tematów.Pewnie należy powołac grupe
    > rachunkowości .Ja chętnie do niej wstąpie.
    > Jolka

    Jestem za, chętnie widziałbym grupę rachunkową
    Sławek

  • 7. Data: 2002-08-29 18:55:41
    Od: "Łukasz Góralczyk" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "slawek" <s...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Jestem za, chętnie widziałbym grupę rachunkową
    > Sławek
    Ja tez, taka z prawdziwego zdarzenia:-)
    Kto wie, moze wyjdzie??? Infor pepkiem swiata nie jest;-)

    Pozdrawiam
    Łukasz

  • 8. Data: 2002-08-31 22:41:06
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Thu, 29 Aug 2002, Sławomir Dąbrowski wrote:
    [...]
    >+ Grupę można powołać łatwo, ale czy będzie ruch?

    Próbowałeś (powołać grupę) czy kandydujesz do prhn ?? ;)
    Bo z opisów na .nowe-grupy to mam odmienne wrażenia.

    Pozdrowienia, Gotfryd
    (po paru dniach przerwy)

  • 9. Data: 2002-09-01 07:42:12
    Od: "Ingle" <i...@p...onet.pl>

    > Ja tez, taka z prawdziwego zdarzenia:-)
    > Kto wie, moze wyjdzie??? Infor pepkiem swiata nie jest;-)
    >
    > Pozdrawiam
    > Łukasz

    To moze sie postaramy? :) Stalym bywalcom i innym zainteresowanym proponuje
    uderzyc tam gdzie trzeba :) Takze jestem chetny do uczestniczenia w grupie
    *.rachunkowosc :))

    pozdrowionka
    Ingle

  • 10. Data: 2002-09-02 07:47:22
    Od: Sławomir Dąbrowski <s...@s...pl>

    > Próbowałeś (powołać grupę) czy kandydujesz do prhn ?? ;)

    A cóż to jest? (może powinienem się na wszelki wypadek obrazić?;)

    > Bo z opisów na .nowe-grupy to mam odmienne wrażenia.

    A miłe te wrażenia czy przeciwnie?