eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiNie odebrana faktura › Re: Nie odebrana faktura
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!warszawa.rmf.pl!newsfeed.tpinternet.
    pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "Wiola Pikorska" <p...@p...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Nie odebrana faktura
    Date: Fri, 31 May 2002 16:47:22 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 55
    Message-ID: <ad825u$789$1@news.tpi.pl>
    References: <ad7eu4$lct$1@sunsite.icm.edu.pl> <ad7j92$kja$1@news.tpi.pl>
    <ad7ubh$c2n$1@news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: pa132.lodz-zubardz.sdi.tpnet.pl
    X-Trace: news.tpi.pl 1022856190 7433 213.77.178.132 (31 May 2002 14:43:10 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 31 May 2002 14:43:10 +0000 (UTC)
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2600.0000
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Priority: 3
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo.podatki:59904
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Sławomir Dąbrowski" <s...@s...pl> napisał w wiadomości
    news:ad7ubh$c2n$1@news.tpi.pl...
    >
    > Użytkownik Aneta <d...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    > napisał:ad7j92$kja$...@n...tpi.pl...
    > >
    > > Użytkownik "Wojciech Suszycki (Brick B.)" <s...@i...pl> napisał
    w
    > > wiadomości news:ad7eu4$lct$1@sunsite.icm.edu.pl...
    > > > 1.Wystawiłem fakturę, sprzedaż przeszła przez kasę fiskalną. Ale
    klient
    > > nie
    > > > odebrał faktury. Napisać na kopii i oryginale "Anulowano" i wpiąc do
    > > > dokumentów?
    > > A towar odebrał? Jeśli tak to po prostu wyslij oryginał faktury do
    > klienta.
    > > Jeśli jednak sprzedaży nie było - to IMHO należałoby wystawić fakturę
    > > korygującą na całą kwotę i dokładnie opisać przyczynę korekty (np.
    > > transakcja nie doszła do skutku) i spiąć razem wszystkie dokumenty - w
    tym
    > > przypadku US nie powinien przyczepic się do braku podpisu na f.kor (tak
    > > przynajmniej twierdziła pani z US na ostatnim szkoleniu)
    >
    > Jeżeli transakcja nie doszła do skutku to w żadnym wypadku nie wystawiać
    > korekty. Nieodebrana korekta nie zmniejszy obrotu za to faktura zwiększy.
    To
    > co powiedziała pani z us na szkoleniu to bzdet do kwadratu, zwłaszcza po
    > ostatniej nowelizacji gdzie wprost napisano, że korekta pomniejsza obrót
    > dopiero po uzyskaniu potwierdzenia od odbiorcy. Najlepiej fakturę anulować
    i
    > oczywiście pomniejszyć sprzedaż fiskalną jakimś rejestrem zwrotów,
    anulowań
    > czy jak tam zwał.
    >
    >
    > >
    > > > 2.Zapłacić chciał złodziej kradzioną kartą. Ze się zorientowałem to
    > chama
    > > > wysłałem do wszystkich diabłów. Jakby jednak zapłacił i POLCARD
    > transakcji
    > > > nie uznał to moja strata. Wpisać wtedy kwotę w pozostałe wydatki?
    > Sprzedaż
    > > > była, tylko zapłaty nie było. Unieważnić sprzedaży chyba nie mogę?
    >
    > Odesłałeś go do tych diabłów razem z kartą? Jeśli tak to gratuluję i
    > dziękuję w imieniu złodziei, bo dzięki takim jak Ty są bezkarni.
    -----------------------------------
    Wojtku ja rozumiem że sprzedałeś (wydałeś ) towar ale nie masz zapłaty .W
    takim wypadku nie masz możliwości dokonywać żadnej korekty .Była sprzedaż i
    jest faktura( paragon) jest vat należny i jest rówież przychód płatność nie
    gra roli dla podatków oczywiście.
    Jolka


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1