eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiNie odebrana faktura › Re: Nie odebrana faktura
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
    ews.icm.edu.pl!not-for-mail
    From: "Wojciech Suszycki (Brick B.)" <s...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Nie odebrana faktura
    Date: Fri, 31 May 2002 23:23:19 +0200
    Organization: http://news.icm.edu.pl/
    Lines: 49
    Message-ID: <ad8pnr$8vv$1@sunsite.icm.edu.pl>
    References: <ad7eu4$lct$1@sunsite.icm.edu.pl> <ad7j92$kja$1@news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: fastlane-17e.pil.citynet.pl
    X-Trace: sunsite.icm.edu.pl 1022880316 9215 80.48.20.53 (31 May 2002 21:25:16 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 31 May 2002 21:25:16 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V5.00.2615.200
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 5.00.2615.200
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Notice1: This post has been postprocessed on the news.icm.edu.pl server.
    X-Notice2: Subject line has been filtered and any Odp: strings removed.
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo.podatki:59940
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik Aneta <d...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:ad7j92$kja$...@n...tpi.pl...
    >
    > Użytkownik "Wojciech Suszycki (Brick B.)" <s...@i...pl> napisał w
    > wiadomości news:ad7eu4$lct$1@sunsite.icm.edu.pl...
    > > 1.Wystawiłem fakturę, sprzedaż przeszła przez kasę fiskalną. Ale klient
    > nie
    > > odebrał faktury. Napisać na kopii i oryginale "Anulowano" i wpiąc do
    > > dokumentów?
    > A towar odebrał? Jeśli tak to po prostu wyslij oryginał faktury do
    klienta.
    > Jeśli jednak sprzedaży nie było - to IMHO należałoby wystawić fakturę
    > korygującą na całą kwotę i dokładnie opisać przyczynę korekty (np.
    > transakcja nie doszła do skutku) i spiąć razem wszystkie dokumenty - w tym
    > przypadku US nie powinien przyczepic się do braku podpisu na f.kor (tak
    > przynajmniej twierdziła pani z US na ostatnim szkoleniu)
    >

    Towar odebrał, sprzedaż była. Nie wiem czy mogę wysłac fakturę pocztą bo
    faktura jest nie podpisana, a nie mam upoważnienia do wyst. bez podpisu.
    Trudno liczyć że ktoś mi odeśle podpisaną.

    > > 2.Zapłacić chciał złodziej kradzioną kartą. Ze się zorientowałem to
    chama
    > > wysłałem do wszystkich diabłów. Jakby jednak zapłacił i POLCARD
    transakcji
    > > nie uznał to moja strata. Wpisać wtedy kwotę w pozostałe wydatki?
    Sprzedaż
    > > była, tylko zapłaty nie było. Unieważnić sprzedaży chyba nie mogę?
    >
    > unieważnic sprzedazy nie możesz, bo ona faktycznie była. I kwota
    nalezności
    > jest twoim przychodem ze sprzedaży mimo, że nie została zapłacona. Mozesz
    > natomiast dochodzić zapłaty należności od klienta + odsetki itp (sam,
    firma
    > windykacyja, sąd - drogi są różne, skuteczność także). Pozdr. Aneta
    >

    He, he jak tu znaleść klienta skoro to nie była jego karta. Prawdziwy
    właściciel jest całkiem niewinny.
    dzięki

    WS
    >
    >
    >


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1