  • Data: 2002-09-25 20:53:04
    Temat: Re: Nie uznanie VAT
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 25 Sep 2002, Graszka wrote:
    [...]
    >+ Nie bardzo możemy jakąkolwiek dyskusją coś zdziałać, myślę. Ostatecznie i
    >+ tak jesteśmy zdani na interpretację tzw.organów. Sama nie mam na szczęście
    >+ doświadczeń tego typu i daj Boże wszyscy moi kontrahenci płacą cesarzowi co
    >+ cesarskie więc zajęłam stanowisko jako bierny obserwator.

    Tyle, że - przypomnę - iż pytający został zaatakowany "kilka
    kontrahentów wstecz", czyli US zażądał *kilkakrotnej* wpłaty
    VATu od całego łańcuszka kontrahentów, co już nijak nikomu
    nie mieści się w regułach.
    Wcale niewykluczone że do ciebie przyjdą dlatego, że kopalnia
    piasku z którego wytopiono scalaki w twoim komputerze nie
    zapłaciła VATu ;>
    A pamiętam że TO NIE BYŁ PIERWSZY TAKI POST na grupę !

    Pozdrowienia, Gotfryd