  • 11. Data: 2004-06-10 21:03:22
    Temat: Re: Nie wystawiona faktura
    Od: "Karol" <a...@p...onet.pl>

    > On oczywiście może przyjść z paragonem i powiedzieć, że chce fakturę -
    > na siebie jako konsumenta lub na firmę, taką czy inną. Ale jeśli
    > przegapił termin - trudno.
    > --
    > Samotnik

    AFAIR przepisy mówią, że po terminie nie masz obowiązku wystawienia, ale Świat
    się nie zawali i na Syberię też nie ześlą, jeżeli ze swojej dobrej woli taką
    fakturę jednak po terminie wystawisz. Stracisz coś na tym ? A może zyskasz
    wdzięczność klienta ? Nigdy nie wiadomo kiedy i jak nasza uprzejmość może nam
    się odwdzięczyć.

    Karol

  • 12. Data: 2004-06-10 21:09:05
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.pl>

    W artykule <0...@n...onet.pl> Karol napisał(a):

> [...]
    > wdzięczność klienta ? Nigdy nie wiadomo kiedy i jak nasza uprzejmość może nam

    Przepisy mówią, że fakturę wystawia się nie później niż... Nie
    zdziwiłbym się, gdyby US wymyślił tezę typu 'fakturę miał pan wystawić w
    terminie 7 dni. Po 3 miesiącach to jest już osobny przychód i musi
    pan to drugi raz opodatkować' albo coś w tym stylu. ;) Odkręci to albo
    nie odkręci - IMHO szkoda się podkładać.
    --
    Samotnik

  • 13. Data: 2004-06-10 21:21:15
    Od: "kanare_k" <m...@o...NOSPAM.pl>

    Witam,

> [...]
    > pan to drugi raz opodatkować' albo coś w tym stylu. ;) Odkręci to albo
    > nie odkręci - IMHO szkoda się podkładać.

    Sprawa wyglada tak, ze osoba wykupujaca usluge wypelnila formularz nastronie
    i tam podala dane firmy, ale przez przeoczenie nie zauwazylem, ze byla to
    firma i potraktowalem ta wplate jak od osoby prywatnej. Czyli tak: mam dane
    firmy, ale faktury nie wystawilem. Minelo pare mieiscy i pytanie co teraz ;)
    Nic nie robic? Wystawiac teraz fakture? (mozna tyle po terminie?). Kwota
    duza nie byla, wiec podatki od tego nie straszne ;)

    --
    Pozdrawiam,
    kanare_k

  • 14. Data: 2004-06-10 21:47:02
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    W artykule <caajg3$8ca$1@atlantis.news.tpi.pl> kanare_k napisał(a):

> [...]
    > Nic nie robic? Wystawiac teraz fakture? (mozna tyle po terminie?). Kwota
    > duza nie byla, wiec podatki od tego nie straszne ;)

    Jeśli oni tej faktury nie chcą - nic nie rób, nikt się nie zorientuje.
    Jeśli im zależy, a rzecz dotyczy usługi, to ja bym jednak wystawił nową
    fakturę, z obecną datą (pamiętając, że oczywiście nie wolno dokumentować
    nieistniejących zdarzeń ;-)...
    --
    Samotnik

  • 15. Data: 2004-06-10 23:03:09
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 10 Jun 2004, Samotnik wrote:
    [...]
    >+ OK, ale zgadzasz się

    Zgodzę się. Powiadałeś że chyba nie ma przepisu to profilaktycznie
    przytoczyłem ;)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)

  • 16. Data: 2004-06-11 08:17:17
    Od: "Karol" <a...@p...onet.pl>

> [...]
    > pan to drugi raz opodatkować' albo coś w tym stylu. ;) Odkręci to albo
    > nie odkręci - IMHO szkoda się podkładać.

    Jakie to szczęście, że nie jesteś pracownikiem US :-)
    To co wymyslasz nie ma absolutnie żadnego sensu.

    Karol

  • 17. Data: 2004-06-11 08:19:06
    Od: "Karol" <a...@p...onet.pl>

> [...]
    > Nic nie robic? Wystawiac teraz fakture? (mozna tyle po terminie?). Kwota
    > duza nie byla, wiec podatki od tego nie straszne ;)

    A skąd ten podatek ? Przyjąłęś wpłatę jak od osoby prywatnej i nie wykazałeś w
    przychodach ?

    Karol

  • 18. Data: 2004-06-11 08:28:23
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    W artykule <4...@n...onet.pl> Karol napisał(a):

    > Jakie to szczęście, że nie jesteś pracownikiem US :-)
    > To co wymyslasz nie ma absolutnie żadnego sensu.

    Doskonale o tym wiem, ale po moich przejściach z US nie zdziwi mnie
    zupełnie nic. Powyższa sytuacja jest i tak zupełnie realistyczna, gdybyś
    wiedział, co mnie próbowali wmówić, to nakryłbyś się nogami i przestał
    kręcić nosem... ;)
    --
    Samotnik

  • 19. Data: 2004-06-12 16:16:11
    Od: "Domino" <n...@s...pl>

> [...]
    > Nic nie robic? Wystawiac teraz fakture? (mozna tyle po terminie?). Kwota
    > duza nie byla, wiec podatki od tego nie straszne ;)

    a jaki problem stanowilo dodanie checkboxa w formularzu - klient zaznacza
    jesli chce FV i juz.