  • 1. Data: 2006-10-11 17:49:41
    Temat: Nie zapłaciłem PIT4 - co robić ??
    Od: Lew <l...@l...com>

    Witam,

    Mam pewien problem,baaardzo proszę o pomoc,miałem firmę,zlikwidowałem we
    wrześniu,sprawdzałem teraz dokumenty i okazało się,że wysłałem deklarację
    ale nie odprowadziłem podatku od umowy zlecenia za marzec (PIT4) - jak
    teraz z tego wybrnąć ?

    proszę o pomoc

    pozdrawiam

    Lew

  • 2. Data: 2006-10-11 17:52:43
    Temat: Re: Nie zapłaciłem PIT4 - co robić ??
    Od: t <r...@o...pl>

    Dnia 11-10-2006 o 19:49:41 Lew <l...@l...com> napisał(a):

> [...]
    > wrześniu,sprawdzałem teraz dokumenty i okazało się,że wysłałem
    > deklarację ale nie odprowadziłem podatku od umowy zlecenia za marzec

    Wpłacić podatek+odsetki i po sprawie

  • 3. Data: 2006-10-11 18:18:32
    Od: Lew <l...@l...com>

    Dnia 11-10-2006 o 19:52:43 t <r...@o...pl> napisał:

    > Wpłacić podatek+odsetki i po sprawie

    Czy muszę informować o tym urząd skarbowy ?

    pozdrawiam

    Lew

  • 4. Data: 2006-10-11 18:22:37
    Od: t <r...@o...pl>

    Dnia 11-10-2006 o 20:18:32 Lew <l...@l...com> napisał(a):

    > Czy muszę informować o tym urząd skarbowy ?

    Już żeś Lwie(Lwico? ;) ) poinformował że podatek jest (na PIT-4)
    a jak wpłynie kasa to sobie już to skojarzą.

    > pozdrawiam

    również

  • 5. Data: 2006-10-11 18:36:59
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    t wrote:

    > Wpłacić podatek+odsetki i po sprawie

    Albo wyjechac z kraju, zmienic nazwisko, zrobic operacja plastyczna i
    nigdyjuz nie wracac ;)

    --
    Większość przypadków zgwałcenia przez duchy charakteryzuje niemal
    identyczny przebieg. Ofiara zazwyczaj znajduje się w łóżku i jest

  • 6. Data: 2006-10-11 20:48:41
    Od: t <r...@o...pl>

    Dnia 11-10-2006 o 20:36:59 Hikikomori San <h...@g...pl>
    napisał(a):

    > Albo wyjechac z kraju, zmienic nazwisko, zrobic operacja plastyczna i
    > nigdyjuz nie wracac ;)

    Jesli pytający podświadomie oczekiwał tej odpowiedzi i się nią zasugeruje
    to się przyłożyłeś właśnie do następnej podwyżki ZUSu :)

  • 7. Data: 2006-10-11 21:25:38
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    t wrote:

    > Jesli pytający podświadomie oczekiwał tej odpowiedzi i się nią zasugeruje
    > to się przyłożyłeś właśnie do następnej podwyżki ZUSu :)

    Wiesz. Mnie juz nie dziwia podwyzki. Opanowala mnie taka calkowita
    obojetnosc. Nie da sie walczyc z tą przemocą i zlem... ;)

  • 8. Data: 2006-10-12 07:47:22
    Od: t <r...@o...pl>

    Dnia 11-10-2006 o 23:25:38 Hikikomori San <h...@g...pl>
    napisał(a):

    > Wiesz. Mnie juz nie dziwia podwyzki. Opanowala mnie taka calkowita
    > obojetnosc. Nie da sie walczyc z tą przemocą i zlem... ;)

    Jak to się nie da ? Cytat:

    "(...) wyjechac z kraju, (..) i nigdyjuz nie wracac" :D

  • 9. Data: 2006-10-12 08:13:01
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    t wrote:

    > Jak to się nie da ? Cytat:
    >
    > "(...) wyjechac z kraju, (..) i nigdyjuz nie wracac" :D

    To nie walka. To wycofanie sie na z gory upatrzone pozycje. ;)

  • 10. Data: 2006-10-12 14:21:34
    Od: "Neko" <miglce@_bez_spamu_neostrada.pl>

    Użytkownik "Lew" <l...@l...com> napisał

> [...]
    > wrześniu,sprawdzałem teraz dokumenty i okazało się,że wysłałem deklarację
    > ale nie odprowadziłem podatku od umowy zlecenia za marzec (PIT4) - jak

    Grunt ze wyslales deklaracje. PIT4 mozesz zaplacic nawet teraz.
    Albo za pol roku - ewentualnie dostaniesz wezwanie z US
    i jesli dalej prowadzisz firme to ewentualnie zablokuja konto,
    ale raczej przysla jakiegos poborce podatkowego. Ale nic
    wielkiego Ci nie grozi...

    Neko