  • 11. Data: 2006-10-12 15:41:59
    Temat: Re: Nie zapłaciłem PIT4 - co robić ??
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    Neko wrote:

    > Użytkownik "Lew" <l...@l...com> napisał

    > Grunt ze wyslales deklaracje. PIT4 mozesz zaplacic nawet teraz.
    > Albo za pol roku - ewentualnie dostaniesz wezwanie z US
    > i jesli dalej prowadzisz firme to ewentualnie zablokuja konto,

    eee, zablokuja? czy po prostu sciagna ile sie nalezy?

    --
    Większość przypadków zgwałcenia przez duchy charakteryzuje niemal
    identyczny przebieg. Ofiara zazwyczaj znajduje się w łóżku i jest

  • 12. Data: 2006-10-12 15:56:18
    Od: t <r...@o...pl>

    Dnia 12-10-2006 o 17:41:59 Hikikomori San <h...@g...pl>
    napisał(a):

    > eee, zablokuja? czy po prostu sciagna ile sie nalezy?

    Zależy ile będzie:)

  • 13. Data: 2006-10-12 19:08:15
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 12 Oct 2006, Neko wrote:

    > Grunt ze wyslales deklaracje. PIT4 mozesz zaplacic nawet teraz.
    > Albo za pol roku - ewentualnie dostaniesz wezwanie z US

    ...i postępowanie mandatowe.

    Przecież mowa o PIT-4, a nie PIT-5!
    PIT-4 to są *czyjeś* pieniądze, które temu komuś zostały *pobrane*
    z wypłaty - i miały iść do US!
    Kwalifikowane jest w stylu "ukradłeś CZYJŚ podatek skarbowi państwa",
    w KKS jest osobny zapis "na płatnika" (sprawdź).

    > ale raczej przysla jakiegos poborce podatkowego. Ale nic
    > wielkiego Ci nie grozi...

    IMO niesłusznie go uspokajasz - pewnie głowy nie urwą, ale okazja
    do mandatu jest.

    pzdr, Gotfryd

  • 14. Data: 2006-10-12 22:40:13
    Od: m...@g...com

    Gotfryd Smolik news wrote:
    [...]

    > IMO niesłusznie go uspokajasz - pewnie głowy nie urwą, ale okazja
    > do mandatu jest.

    A czy czynny żal+odsetki nie załatwią sprawy bezmandatowo?

    p. m.

  • 15. Data: 2006-10-12 23:40:04
    Od: t <r...@o...pl>

    Dnia 13-10-2006 o 00:40:13 <m...@g...com> napisał(a):

    > Gotfryd Smolik news wrote:
    > [...]
    >>

    > A czy czynny żal+odsetki nie załatwią sprawy bezmandatowo?

    Zdaje się że Czynny żal działa gdy US nie wie o sprawie. Tutaj wie.

  • 16. Data: 2006-10-13 08:51:10
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    t wrote:

    > Zdaje się że Czynny żal działa gdy US nie wie o sprawie. Tutaj wie.

    A co szkodzi przeprosic, zaplacic z odsetkami. Jak to jest jego pierwszy
    raz, to duze szanse ze skonczy sie na pouczeniu. Jesli zaplaci mandat -
    to trudno, nauka na przyszlosc.

  • 17. Data: 2006-10-13 13:04:13
    Od: "Neko" <miglce@_bez_spamu_neostrada.pl>

    Użytkownik "Gotfryd Smolik news" <s...@s...com.pl> napisał

    > Przecież mowa o PIT-4, a nie PIT-5!

    Fakt. Przy PIT-5 moje powyzsze rozumownie
    jest na 90% sluszne, ale jesli chodzi o PIT-4 to nie mam
    doswiadczenia. :)

    Neko

  • 18. Data: 2006-10-14 06:34:35
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 13 Oct 2006, Hikikomori San wrote:

    > A co szkodzi przeprosic, zaplacic z odsetkami.

    Zdecydowanie nie wadzi :), ba, na zdrowy rozum powinno polepszyć
    sytuację płatnika. Idzie o to, że nie ma przepisu dającego *prawo*
    do ochrony przed ukaraniem.

    pzdr, Gotfryd

  • 19. Data: 2006-10-14 08:06:32
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    Gotfryd Smolik news wrote:

    > Zdecydowanie nie wadzi :), ba, na zdrowy rozum powinno polepszyć
    > sytuację płatnika. Idzie o to, że nie ma przepisu dającego *prawo*
    > do ochrony przed ukaraniem.

    No ja tam zawsze wole, jak ogien gore za bardzo, polewac woda niz
    dokladac drewna ;)