  • Data: 2005-04-15 15:05:47
    Temat: Re: Nie złożenie w terminie pita.
    Od: "m." <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "gollum" <n...@u...pl> napisał w wiadomości
    news:d3ojd0$29r$1@news.ats.pl...

    > Nie tłumacz się, dopóki Cię nie wezwą ;-)

    A ja poradzę inaczej - złóż podanie o niewszczynanie sprawy karno-skarbowej
    i sie wytłumacz na tym podaniu. Jest b. duże prawdopodobieństwo, że się
    dopatrzą - jak nie teraz, to w chwili kiedy przyjdą wydruki o nieterminowo
    złożonych deklaracjach. A potem już trudniej jest uniknąć konsekwencji. Do
    podania opłata skarbowa - znaczek skarbowy za 5 zł.

    pozdrawiam

    m.