  • Data: 2007-05-25 07:14:01
    Temat: Re: Nienależny podatek? Nullum tributum sine lege.
    Od: Tomasz Myrdin <m...@o...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jest jeszcze LexPolonica, wprawdzie wolę Lexa ale obiektywnie trudno
    byłoby mi wskazać dlaczego (może dlatego że Lex jest udostępniony za
    darmo na każdym wydziale prawa i łatwo się przyzwyczaić). Trudno mi
    powiedzieć ile kosztuje (jestem w tej szczęśliwej sytuacji że póki co
    nie ja za niego płacę), proponuję szukać na www.lexisnexis.pl
    W ostateczności pozostają jeszcze komentarze w wersji papierowej i
    seria KodeksSystem (no i zawsze można sobie zaprenumerować
    orzecznictwo). Tylko niestety jeśli trzeba trochę więcej niż jeden
    komentarz to książki wychodzą dużo drożej. ;-(
    Pozdrawiam
    Tomasz Myrdin