  • Data: 2005-01-18 19:35:13
    Temat: Re: Nieopłacona faktura a rozliczenie
    Od: Mieczysław <m...@U...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tue, 18 Jan 2005 17:20:52 +0100, na pl.soc.prawo.podatki, Franka
    napisał(a):

> [...]

    Nie po zakończeniu miesiąca tylko 7 dni po wykonaniu usługi. Chyba że
    została wykonana w ostatnim dniu miesiąca

    > bardzo chciałabym wystawiać fakturę po zakończeniu swojej pracy, ale
    > jestem podwykonawca, moja pracę sprzedaje mój inwestor, i dopiero jak
    > on dostanie pieniądze to mi płaci. Zazwyczaj trwa to ok.1-2 mies. od
    > zakończenia. wtedy wystawiam fakture.

    Lepiej się tym nie chwal - grozi poważnymi konsekwencjami ze strony US.
    Nie tylko odsetki od późnego zapłacenia VAT ( poczytaj w ustawie o terminie
    powstania obowiązku podatkowego ) to jeszcze kara z KKS.

    --
    Mieczysław
    ----