  • 1. Data: 2003-01-13 13:54:58
    Temat: Niezle, naprawde niezle...
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    http://www.gazetaprawna.pl/dzialy/3.html?numer=864&d
    ok=864.3.3.2.3.1.0.1.htm

    Czy to juz dom wariatow?

    BaLab

  • 2. Data: 2003-01-13 14:44:09
    Temat: Re: Niezle, naprawde niezle...
    Od: Sławomir Dąbrowski <s...@s...pl>

    Użytkownik BaLab <b...@p...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:avui08$25el$...@n...ipartners.pl...

    http://www.gazetaprawna.pl/dzialy/3.html?numer=864&d
    ok=864.3.3.2.3.1.0.1.htm

    > Czy to juz dom wariatow?

    Nic nowego - możliwość zajęcia sprzedanego środka trwałego za zaległości
    podatkowe istnieje od momentu wejścia w życie ordynacji podatkowej czyli od
    1998 r..

  • 3. Data: 2003-01-13 20:20:02
    Od: "Janusz B." <j...@p...onet.pl>

    A jeśli pierwszym właścicielem auta o wartości >15000 była firma z
    potencjalnymi zaległościami, a ja jestem nie drugim lecz trzecim
    właścicielem to na mnie by spadł zaszczyt "odłużania" (drugim właścicielem -
    od którego kupiłem była osoba fizyczna i auto miała jako prywatne a nie
    środek trwały

    Janusz B.

  • 4. Data: 2003-01-13 20:52:53
    Od: maup <k...@m...in.tarnow.pl>

    Janusz B. wrote:
> [...]
    > od którego kupiłem była osoba fizyczna i auto miała jako prywatne a nie

    Nie przesadzasz aby? To do którego pokolenia miałaby trwać ta zbiorowa
    odpowiedzialność?

    --
    = Pozdrawiam ================================ MauP ==
    = Piotr M. Kumor === GG 1676929 === ph.+48602796599 =

  • 5. Data: 2003-01-13 21:39:36
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 13 Jan 2003, maup wrote:

> [...]
    >+
    >+ Nie przesadzasz aby? To do którego pokolenia miałaby trwać ta zbiorowa

    Chyba przesadza :), w Ordynacji jest tylko obciążenie nabywcy.
    Ponadto tam widzę ograniczenie do proporcjonalnego "udziału" danego ŚT
    w długach skarbowych - do ułamka wartości majątku firmy.
    Fakt, jeśli samochód jest jedynym ŚT... :]

    pzdr, Gotfryd
    (bez samochodów na ŚT !)

  • 6. Data: 2003-01-14 07:02:29
    Od: "Enope" <e...@g...pl>

    Czyli jest sposob, kolejne obejscie kolejnej bzdury. Trzeba kupic na kogos i
    zaraz sprzedac dalej juz sobie.

  • 7. Data: 2003-01-14 13:02:17
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 14 Jan 2003, Enope wrote:
> [...]
    >+
    >+ Czyli jest sposob, kolejne obejscie kolejnej bzdury. Trzeba kupic na kogos

    Acha. A ten "ktoś" na kogo kupiłeś tylko się będzie przyglądał jak US
    go kasuje w razie czego :> Zauważyłeś że w ustawie jest "do wysokości..."
    a nie "zakupionym środkiem" ??

    pzdr, Gotfryd