    From: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Nota korygująca
    Date: Tue, 28 Feb 2006 17:09:53 +0000 (UTC)

    <m...@W...pl> napisal(a):

    > Nie ma obowiązku podpisywania not korygujących, nie musisz też mieć
    > potwierdzenia odbioru noty korygującej - wystarczy że wystawiłeś. Nie
    > wystawią ci f-ry korygującej.

    Aż mi ciśnienie podskoczyło kiedy to przeczytałem i wysłałem mało
    parlamentarną odpowiedź. Anulowałem tamtego posta i teraz napiszę
    spokojniej :)

    To co napisałaś jest nieprawdą. Wystawca faktury musi notę podpisać,
    przy okazji potwierdzając w ten sposób, że ją odebrał. Myślę że skoro
    pracujesz przy zwrotach VAT, to powinnaś takie ELEMENTARNE przepisy
    znać, co? Rozporządzenie wiadome, par. 21. No chyba że od czerwca
    zeszłego roku pojawiło się nowe rozporządzenie.
    --
    Samotnik