  • Data: 2005-02-07 07:22:17
    Temat: Re: Nota korygująca numer rejestracyjny
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    cef napisał(a):

    > A z czego wynika taki wymóg?
    > "Dupokrytka"?

    Jakos tak przypadkiem w objaśnieniu do prowadzenia PKPiR stoi jak byk

    "Wydatki z tytułu używania niewprowadzonego do ewidencji środków
    trwałych samochodu, który nie posiada homologacji producenta lub
    importera wymaganej dla samochodów innych niż osobowe oraz którego
    dopuszczalna ładowność nie przekracza 500 kg, w tym także stanowiącego
    własność osoby prowadzącej działalność gospodarczą, dla potrzeb
    działalności gospodarczej podatnika, należy wpisywać w tej kolumnie po
    zakończeniu miesiąca na podstawie miesięcznego zestawienia poniesionych
    wydatków wynikających z faktur zawierających numer rejestracyjny tego
    pojazdu."

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl