  • Data: 2005-06-20 21:00:02
    Temat: Re: Nota odsetkowa - kiedy mozna wystawic
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 20 Jun 2005, Ania wrote:

    >+ Rozumiem,że ta "nota" umiera wraz z datą przedawnienia niezapłaconej
    >+ należności głownej..a nie żyje własnym życiem od dnia wystawienia?IHMO
    >+ umiera więc czy aż tak zasadne jest jej wystawienie w tym momencie?Skoro i
    >+ tak nic z niej nie masz?

    Hm... nie pamiętam wywodu - ale o ile pamiętam na .prawo widziałem iż
    odsetki przysługują tylko o ile się o nie upomina. I że "pokwitowanie
    zapłaty kwoty głównej" pozbawia już prawa żądania odsetek.
    Nie przydałoby się w wątpliwych przypadkach mieć *dowodu* że odsetek
    się żądało ?

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)