  • Data: 2003-10-29 19:45:36
    Temat: Re: Nota odsetkowa - podpis odbiorcy
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Tomek napisał:

    > Witam,
    >
    > mam dwa pytania:
    > 1. jaka jest podstawa prawna do wystawienia noty odsetkowej

    nie ma.

    > 2. gdzie jest napisane (lub nie), że nota odsetkowa nie wymaga podpisu ze
    > strony "odbiorcy" czyli obciążonego notą

    Nigdzie, bo nota odsetkowa to zwyczajowy dokument na którym wierzyciel
    stwierdza "moim zdaniem zalegałes i masz mi zapłacić tyle a tyle".
    Ty możesz zapłacic, możesz wyjasniac albo sie awanturować a możesz
    wywalic notę do kosza.
    Nota sama z siebie do niczego nie zobowiązuje.

    > Dla ułatwienia/koplikacji rozwiązania problemu dotyczy to usług
    > telekomunikacyjnych.
    Gdzie ten problem?????

    Maddy

    --