  • Data: 2002-04-19 12:30:18
    Temat: Re: Nowa ulga mieszkaniowa - pytanie
    Od: "Jolanta B" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    IMHO - ulga za oszczedzanie w KM jest na tyle korzystna, ze powinienes z
    niej skorzystac - w przeciwnym wypadku oszczedzanie w KM nie ma sensu
    (bardzo niskie oprocentowanie wkladu, prowizje od wplat)

    A jezeli chodzi o nowa ulge - to 1. -jest ona obwarowana tyloma
    ograniczeniami, ze tylko nieliczni beda mogli naprawde na niej skorzystac
    2. jaka masz pewnosc ile czasu bedzie ona funkcjonowac?

    Pozdrawiam Jola