  • 1. Data: 2003-02-13 06:49:20
    Temat: Nowe druki deklaracji ZUS
    Od: "pjaskowy ludek" <p...@t...pl>

    co zmieniło się w rozliczeniu z ZUS'em oczywiście oprócz nowej składki zdrowotnej...
    czy są nowe druki deklaracji ??

  • 2. Data: 2003-02-13 10:30:11
    Temat: Re: Nowe druki deklaracji ZUS
    Od: "Serwiz" <r...@g...pl>

    Użytkownik "pjaskowy ludek" <p...@t...pl> napisał w wiadomości:
    co zmieniło się w rozliczeniu z ZUS'em oczywiście oprócz nowej składki
    zdrowotnej... czy są nowe druki deklaracji ??
    Jesli już wspominasz o składkach to nie można zapomnieć o zmianie składki na
    ubezpieczenie wypadkowe. Jedyne co się zmieniło w deklaracjach to to że nowy
    Płatnik drukuje je z błędami a dokładniej mówiac to wybrakowane (brak opisów
    co niektórych pół na drukach), a tak poza tym to chyba wsio to samo.

    Pozdrowienia
    Serwiz

  • 3. Data: 2003-02-13 10:38:13
    Od: "n...@w...pl" <n...@c...pl>

> [...]
    opisów
    > co niektórych pół na drukach), a tak poza tym to chyba wsio to samo.

    Mowisz nieprawde .............sa nowe druki , poczytaj pomoc w platniku
    pp

  • 4. Data: 2003-02-13 11:09:45
    Od: "Serwiz" <r...@g...pl>

    Użytkownik "n...@w...pl" <n...@c...pl> napisał w wiadomości:

    > na
    > nowy
    > opisów
    >
    > Mowisz nieprawde .............sa nowe druki , poczytaj pomoc w platniku
    > pp
    Moja wina miałem na myśli druki rozliczeniowe DRA - chyba jeszcze się nie
    obudziłem jak to pisałem :). Biorąc pod uwagę wszystki mozliwe druki
    ZUS'owskie to faktycznie pozmieniało się trochę, aby wyprostować tą
    nieścisłość podam link do strony ZUS gdzie są spisane wszystkie
    "zamieszania" z drukami
    http://www.zus.pl/niusy/k0301071.htm
    A tu jest info jak sobie poradzić z tymi zmianami w bojach z Płatnikiem
    http://www.zus.gov.pl/newpla.htm

    Pozdrowienia
    Serwiz