  • 1. Data: 2008-10-27 12:56:22
    Temat: Nowe numery PKD ?
    Od: "Mariusz" <M...@p...WYTNIJTOonet.pl>

    Wiec w US powiedzieli mi, ze do konca roku mam miec nowe numery PKD
    (mam jednoosobowa DG) i musze zlozyc odpowiedniego PITa do konca roku.
    W UMiG natomiast powiedzieli mi, ze zmienialem juz numery i teraz
    jeszcze nie musze nic robic a na te najnowsze musze przejsc dopiero w
    przyszlym roku. No i zglupialem, jak to jest? Faktycznie pare lat temu
    zmienialem juz numery PKD, czy teraz cos musze w zwiazku z tym robic
    przed koncem roku?

    pzdr.
    Mariusz

  • 2. Data: 2008-10-27 12:59:02
    Temat: Re: Nowe numery PKD ?
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z poniedziałek 27 październik 2008 13:56
    (autor Mariusz
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <ge4e8p$7g8$1@nemesis.news.neostrada.pl>):

> [...]
    > przyszlym roku. No i zglupialem, jak to jest? Faktycznie pare lat temu
    > zmienialem juz numery PKD, czy teraz cos musze w zwiazku z tym robic

    Jak masz stare to tak, choć jakieś automatyczne przejścia miały być... Ale
    co ma PIT do PKD to nie wiem.

    --
    Tristan

  • 3. Data: 2008-10-27 13:23:19
    Od: "Mariusz" <M...@p...WYTNIJTOonet.pl>

    > Jak masz stare to tak, choć jakieś automatyczne przejścia miały
    > być... Ale
    > co ma PIT do PKD to nie wiem.

    Sory, przejężyczyłem się, oczywiście chodziło o NIP.
    Czyli do końca roku muszę mieć nowe numery PKD?

  • 4. Data: 2008-10-27 13:34:44
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z poniedziałek 27 październik 2008 14:23
    wasz znak: <ge4frd$a86$1@nemesis.news.neostrada.pl>):

    > Sory, przejężyczyłem się, oczywiście chodziło o NIP.
    > Czyli do końca roku muszę mieć nowe numery PKD?

    No tak mówi teoria... W praktyce pewnie wyjdzie jak zwykle w Polsce :D
    --
    Tristan

  • 5. Data: 2008-10-27 14:12:49
    Od: "Mariusz" <M...@p...WYTNIJTOonet.pl>

    > No tak mówi teoria... W praktyce pewnie wyjdzie jak zwykle w Polsce
    > :D

    No dobra, a jak posłucham babki z UMiG i nie wyślę tego NIPa, to co US
    będzie się domagał nowych numerów PKD? Coś mi grozi?

    pzdr.
    Mariusz

  • 6. Data: 2008-10-27 14:19:10
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Mon, 27 Oct 2008 13:56:22 +0100, Mariusz napisał(a):

> [...]
    > jeszcze nie musze nic robic a na te najnowsze musze przejsc dopiero w
    > przyszlym roku. No i zglupialem, jak to jest? Faktycznie pare lat temu

    Chyba pomylił im się koniec roku 2008 z końcem 2009. W UMiG maja rację.

    > zmienialem juz numery PKD, czy teraz cos musze w zwiazku z tym robic
    > przed koncem roku?

    A po tej zmianie w 2004 złożyłeś NIP?

  • 7. Data: 2008-10-27 14:24:29
    Od: "Mariusz" <M...@p...WYTNIJTOonet.pl>

    > A po tej zmianie w 2004 złożyłeś NIP?

    Tak właśnie wtedy zmieniałem numery, NIP prawie na pewno też, ale
    jeszcze sprawdzę.
    Gdyby się jednak okazało, że NIPu nie złożyłem, to jakie są tego
    konsekwencje?

    pzdr.
    Mariusz

  • 8. Data: 2008-10-27 16:50:42
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Wyślij zapytanie do Pajakota, z kopią do Półtuska i napisz, że czujesz się niemile
    schetany.

    -----

  • 9. Data: 2008-10-30 09:19:09
    Od: "Mariusz" <M...@p...WYTNIJTOonet.pl>

    Chyba jednak nie wysłałem NIPa z numerami PKD i co teraz?
    Mam czas do końca tego roku czy do końca przyszłego?

    pzdr.
    Mariusz