  • 1. Data: 2008-10-25 14:01:34
    Temat: Czy coś się zmieniło w rozliczaniu auta?
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    Witam,

    z 5 lat nie zajmowałem się rozliczaniem kosztów auta, bo to był dla mnie
    detal, a miałem inne koszty. Ale teraz sporo jeżdżę służbowo i chciałem
    sobie rozliczyć. Czy dobrze myślę, że mam:

    a) Wpisywać kilometry i trasy (ile teraz jest kilometrówka na 1,7
    pojemność?) i wyceniać

    b) Wpisywać osobno faktury za benzynę, oleje, spryskiwacze i inne ciulstwa
    samochodowe (no właśnie, jakieś się nie łapią? Czyścidełko do tapicerki
    można?)

    c) w cyklu miesięcznym (bez resetu rocznego) rozliczać w KUP mniejszą
    wartość bez podawania konkretnego dowodu księgowego?

    Jakieś uchybienia w moim toku rozumowania?

    --
    Tristan