    From: "Sark" <w...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Nowe rachunki urzędów skarbowych
    Date: Thu, 2 Jan 2003 20:58:55 +0100
    Sender: w...@p...onet.pl@ntwklan-sz-62-233-158-34.devs.futuro.pl

    news:av2424$plh$1@news.tpi.pl...

    > Ty się Sark smiej na zdrowie jak nie wiesz w czym rzecz.

    A formy pytającej nie wyczułaś ? ... zresztą moje obawy wynikają z obawy że byc może
    zwycięzył standard NRB/IBAN stosowany przez PKO
    BP a który to bank wymusił obowiazywanie tego standadru dopiero od 2004 r ... wiec
    cos tam wiem

    > Tak sie składa że z dniem 01.01.2003 polikwidowanu parę oddziałów
    > zamiejscowych NBP a co za tym idzie zmieniły się numery rachunków paru
    > USów - przeniesiono je do innych, najbliższych oddziałów NBP.
    > Np. w Toruniu od 1 stycznia USy mają rachunki w oddziale bydgoskim bo
    > zliwidowano o zamiejscowy w Toruniu.
    > I tych nowych numerów nigdzie, poza US gdzie wywieszono karteczki, nie
    > mozna znaleźć.

    Zgadza się, nie słyszałem o takiej przyczynie, ale doszło do mnie że MF opublikowało
    rozporządzenie z numerami rachunków bankowych
    USów. Szukam na ich stronie www ale tam tylko to:
    http://www.mofnet.gov.pl/podatki/urzedy.shtml
    czyli to z 20.12.2001 r

    > I mamy problem, a ty się zaśmiewasz... czekaj... jeszcze na Ciebie
    > popadnie...

    Maddy, odpukaj to w tej chwili, minmum 3x w niemalowane drewno ... a co do śmiechu to
    on jest przez łzy.

    Sark