  • Data: 2003-02-02 21:55:05
    Temat: Re: Nowy Płatnik
    Od: "pawel J" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > [...]
    > ot i dlatego.
    >WSm
    A to teraz rozumiem po co ci stara wersja. Ale chyba jednak zbyt daleko
    posunięta ostrozność.a to dlatego,że ZUS po prostu nie przyjmie ci
    dokumentów z nadrukiem ze starej wersji. Przynajmniej takie deklaracje
    słyszałem.
    Jeżeli chcesz zachować dokumenty ze starej wersji, po prostu ich nie
    weryfikuj. bedziesz miał info czy poszło z błędem z poprzedniej wersji czy
    nie. Albo załóż sobie katalog z napisem "dane_ze_starego_płatnika" i ustaw
    atrybuty plików TYLKO DO ODCZYTU.
    Bo innego zastosowania do starej wersji płatnika to ja nie widzę.

    A może ktoś z Prokomu czyta grupę? :) bo padło tu kilka wskazówek czego
    brakuje w płatniku:
    1) powinien się dać odinstalować przez shift+delete
    2) pownien drukować wszystkie druki i wyliczać wszystko. i chyba najlepiej
    gdyby robił listy płac.
    3) powinny się instalować wszystkie wersje obok siebie, i najlepiej żeby nie
    zajmowały zbyt dużo miejsca na dysku, bo zaraz będzie krzyk.

    A myslałem że moi klienci już wszystko wymyślili.......a mozna się zdziwić
    tym co oni wymyślaja czasami
    PawełJ