  • 1. Data: 2003-06-02 17:58:32
    Temat: Nowy podatek od sprzedaży nieruchomości??
    Od: "Kubalonek" <d...@p...ats.pl>

    Ostatnio dowiedziałem się że od przyszłego roku sprzedając mieszkanie
    będę musiał zapłacić 22% podatku , podobno dotyczy to także mieszkań
    używanych .( obecnie 2%) , plus jeżeli starsze >5 lat bez podatku)
    Czy szanowni grupowicze moglby mnie oświecić

  • 2. Data: 2003-06-02 20:30:22
    Temat: Re: Nowy podatek od sprzedaży nieruchomości??
    Od: "Karol" <a...@b...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Kubalonek" <d...@p...ats.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > używanych .( obecnie 2%) , plus jeżeli starsze >5 lat bez podatku)
    > Czy szanowni grupowicze moglby mnie oświecić

    W czym mamy Cie oswiecic ? Mamy wróżyć z fusów czy ze szklanej kuli ?
    Kołodko dał już coś do Sejmu ? Jak da i przegłosuja "za" to bedziemy wtedy
    nieść kaganek oświaty.
    Obecnie to szkoda czasu.

    Karol

  • 3. Data: 2003-06-02 21:03:10
    Od: "Kubalonek" <d...@p...ats.pl>

    Strasznie fajnie , ale buduję dom , a obecne mieszkanie muszę
    spylić w odpowiednim czasie. Nie będę mieszkał pod mostem , ani
    dokładał państwu z mojej krwawicy.
    Już raz ten Kraj mnie wyślizgał z premiami na książeczkach
    mieszkanowych. Jak nie masz problemu i masz gdzie mieszkać ,łatwo
    Ci tak pisać.
    Pozdro

  • 4. Data: 2003-06-02 21:21:31
    Od: "Wioletta Pikorska" <w...@j...com.pl>

> [...]
    > Już raz ten Kraj mnie wyślizgał z premiami na książeczkach
    > mieszkanowych. Jak nie masz problemu i masz gdzie mieszkać ,łatwo
    Wiesz ja rozumiem że tobie zależy na jasnej odpowiedzie ale w przepisach
    obecnie obowiązujących trudno doczytać się zgodoności i jasności a co
    dopiero w pomysłach które chce wprowadzić Kołodko a tak mi się zdaje że ten
    podatek jest dopiero w fazie pomysłu Kołodki.Może ktoś coś wiecej na ten
    temat wie to się jeszcze wypowie.
    Pozdrawiam Wiola

  • 5. Data: 2003-06-03 06:09:31
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Kubalonek napisał:
    > Strasznie fajnie , ale buduję dom , a obecne mieszkanie muszę
    > spylić w odpowiednim czasie. Nie będę mieszkał pod mostem , ani
    > dokładał państwu z mojej krwawicy.
    Kolego, z pretensjami to do pana K.
    Jeżeli nie jestes w stanie zaakceptowac jedynej mozliwej odpowiedzi to
    może przestań zadawać pytania, unikniesz frusracji.

    > Już raz ten Kraj mnie wyślizgał z premiami na książeczkach
    > mieszkanowych. Jak nie masz problemu i masz gdzie mieszkać ,łatwo
    > Ci tak pisać.

    Ok.
    Nie, nie będzie żadnego podatku od sprzedazy a na dodatek wróci stawka 0
    na gotowe mieszkania.

    Taka odpowiedź może być? Jest równie prawdopodobna jak każda inna a
    poprawi Ci samopoczucie.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 6. Data: 2003-06-03 06:46:50
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    > Nie, nie będzie żadnego podatku od sprzedazy a na dodatek wróci stawka 0
    > na gotowe mieszkania.

    Co wiecej, panstwo bedzie fundowac wczasy tym, ktorzy wybuduja wlasny
    dom ;-)

    > Taka odpowiedź może być? Jest równie prawdopodobna jak każda inna a
    > poprawi Ci samopoczucie.

    ;-)