  • Data: 2008-11-04 10:19:36
    Temat: Re: Numeracja faktur
    Od: "andreas" <a...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Maciek" <m...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:gep5nn$cv9$1@nemesis.news.neostrada.pl...
    > Słabe założenia. Dodaj do tego faktury wystawione w lutym i marcu:
    > 01/02/2009
    > 02/02/2009
    > 03/02/2009
    > 01/03/2009
    > 02/03/2009
    > Da się dodać "lewą" fakturę?

    Jak ktoś będzie chciał to fakture "lewą" włoży zawsze niezaleznie od
    jakiegokolwiek sposobu wystawiania i nie tylko na koniec miesiąca.
    Wystarczy, że doda do numeru "lewej" faktury jakiś nowy znacznik, np.

    01/02/2009
    02/02/2009
    03/02/2009
    01/03/2009
    01/03/2009/LF
    02/03/2009

    Mój przykład miał pokazać, że wybranie sobie jakiegokolwiek SYSTEMU spełnia
    warunki ciągłości, pod warunkiem oczywiście, że nie będzie przerw w numeracji
    pomiędzy fakturą pierwszą i fakturą uznaną jako ostatnia.
    Mój powyższy przykład z fakturą ze znacznikiem spełnia tez te warunki, gdyż ta
    faktura jest jednoczesnie pierwsza i ostatnią. Taka sieroca faktura może się
    zdazyć, gdy na przykład chcemy osobno zaznaczac faktury dla pewnego klienta i
    niespodziewanie współpraca z nim skończyła się po pierwszej transakcji.

    --
    andreas