  • Data: 2012-12-20 01:57:42
    Temat: Re: Numerowanie faktur VAT
    Od: Jaskiniowiec <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 18.12.2012 o 22:44 Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    pisze:

    > Dodaj, że odrębne traktowanie oddziałów w roli podatników VAT zniknęło
    > wraz z nową ustawą o VAT :)
    >
    > pzdr, Gotfryd

    Tą która ma obowiazywac, czy o czyms nie wiem? Dodam, ku przypomnieniu, iz
    zyjemy w kraju, gdzie nawet ministerstwa nie sa na bierzaco z
    obowiazujacym prawem, wiec co sie dziwic malemu szarakowi jak ja, ktory po
    prostu pyta, by mniej bladzic... ;-)

    --
    Władza wie co mówi. Jak mówi że zabierze, to zabierze. A jak mówi że da,
    to mówi.