eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiPytanie o rozliczenie dochodow z dzieckiem (osoba samotnie wychowujaca) › Re: [OT] Re: Pytanie o rozliczenie dochodow z dzieckiem (osoba samotnie wychowujaca)
    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: [OT] Re: Pytanie o rozliczenie dochodow z dzieckiem (osoba samotnie
    wychowujaca)
    Date: Thu, 3 Jul 2008 23:01:52 +0200

    Uwaga: wyłączyć moduły sprawdzania pisowni.
    OSTRZEŻENIE.
    Autor niniejszego deklaruje pełną świadomość i celowość zastosowanej
    pisowni oraz nie bierze odpowiedzialności za skutki uboczne dalszego
    czytania!

    On Thu, 3 Jul 2008, Piotrek wrote:

    > Cokolwiek by to znaczyło, to przynajmniej nikt się nie obrazi.
    >
    > Ale co zrobić z - nieco dwuznacznym - "robieniem laski"? ;-)

    Cavallino wyraznie miał na mysli "robienie uaski", a nie
    nieurzywanie polskich *guosek* (nie mylic z literami!).

    Oczywiscie powstanie trochem dodatkowych homogramuw bendoncych
    fonografami, wiekszosc wsrud tych homonimuw kture i tak som homo-
    nimami ;P (tak, zajrzauem do wikipedii i paru suownikuw
    i wiem rze niekturzy wyuonczajom homogramy spomiendzy homofonuw,
    zaliczajonc od nich tylko te o rurznym brzmieniu :O)

    Przykuad wyrzej: "rzondanie konta na uonce" pozwala "kont"
    (rug, narorze) odrurznic od "konta" (bankowego) tylko po
    kontekscie.

    pzdr, Gotfryd
    (uff, chyba udauo mi siem wyszukac wszystkie "polskie" literki)