  • Data: 2011-01-05 23:35:34
    Temat: Re: [OT] Re: Reklamy Google - odliczenie podatku VAT
    Od: tomek <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 05.01.2011 23:42, Piotrek wrote:

    > Niby racja. W każdym razie dzięki za zwrócenie uwagi na potencjalną minę.

    Nie ma za co. BTW jeśli wyjdzie Ci na to, że powinieneś to składać - a
    za 2009 r. nie złożyłeś, to pozostaje Ci albo twierdzić że miałeś tylko
    odpady komunalne i nie prowadziłeś ewidencji (czyli brak KPO), albo
    liczyć na to że nie zdążą nałożyć kary (gdzieś znalazłem info, że można
    je nałożyć tylko 3 lata od końca roku, ze względu na to że obowiązuje tu
    Ordynacja podatkowa, a te kary traktuje się zobowiązania podatkowe
    nakładane w drodze decyzji).

    W tym roku powinna też wejść w życie zupełnie nowa ustawa o odpadach
    (już jest spóźniona, a UE naciska), która wg założeń na stronie MOŚ
    zlikwiduje np. konieczność składania informacji o odpadach (czyli obecny
    art. 17) oraz wprowadzi widełki na kary (od 1000zł w górę).

    --
    Tomek