    From: mvoicem <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: [OT]Re: prośba o pomoc: vat a umowa o dzieło
    Date: Thu, 14 Feb 2008 14:37:18 +0100

    Gotfryd Smolik news wrote:

    > Mam kłopot z odwołaniem się do Twojej osoby (z braku imienia i nazwiska
    > do dyspozycji), ale tak, Gotfryd Smolik to ja :)
    > Oczywiście, firma to nazwa :)

    A jednak, ciągle tkwisz na reducie i nie oddajesz ni piędzi terenu.

    Jednak widzę pewną niespójność: jeżeli firma to jest nazwa i tylko nazwa jak
    twierdzisz, to nie może *być* przesiębiorcą, tylko określa tego
    przedsiębiorcę.

    Czyli nie możesz (tzn możesz, ale ci nie wolno) powiedzieć "firma to zresztą
    TEŻ TY", tylko raczej "przedsiębiorstwo prowadzone pod firmą to zresztą też
    ty".

    p. m.