    From: "Cavallino" <c...@k...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: [OT?] biurestwo, rece opadaja :(
    Date: Sat, 10 May 2008 23:23:08 +0200

    Użytkownik "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net> napisał w
    wiadomości news:g03lcv$q3t$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    > Wyslalem do US oswiadczenie o skorzystaniu z ulgi meldunkowej.
    >
    > US szybko i sprawnie przysyla mi kwit wzywajacy do przedstawienia aktu
    > notarialnego i zaswiadczenia o okresie zameldowania.
    >
    > Notariusze zdaje sie wysylaja im odpis aktu...
    >
    > List o zaswiadczenie o okresie zameldowania wyslany bezposrednio do USC
    > kosztowalby tyle samo...

    A co powiesz o każdej instytucji państwowej, która zamiast sama sobie
    sprawdzić jawnie dostępny KRS (bo po to powstał, żeby każdy kto jest
    zainteresowany mógł sobie sprawdzić) każe sobie przedstawiać aktualny odpis
    z KRS?
    Ze szczególnym uwzględnieniem sądów, które to sądy same ten KRS prowadzą?

    To tak jakby skarbówka przy każdym kontakcie chciała ważny trzy miesiące
    papier wystawiany przez ten sam urząd, żeby stwierdzić czy Ty to Ty.